Olan yine garibana asgari ücretliye oldu sizce ne yapılmalı?

Herşeye çok fena zamlar gelecek ve asgari ücretli artık sadece karın tokluğuna çalışacak memurlara çok iyi zam yapıldı bence özellikle polis memurlarına bu düzen nasıl değişir Türkiye'nin gidişi çok kötü?

Olan yine garibana asgari ücretliye oldu sizce ne yapılmalı?
Cevapla