2500 çok fazla üzülürdüm o kadar ödesem :D
İstanbul'da bir restoranın 3 kişilik serpme kahvaltı fiyatı şok etti! pic.twitter.com/jVxsvceSAA
— DarkWeb Haber (@Darkwebhaber) December 19, 2023
2500 çok fazla üzülürdüm o kadar ödesem :D
İstanbul'da bir restoranın 3 kişilik serpme kahvaltı fiyatı şok etti! pic.twitter.com/jVxsvceSAA
— DarkWeb Haber (@Darkwebhaber) December 19, 2023
Hayatta dışarıda yapmayı en çok sevdiğim öğün kahvaltı olup en çok para vermekten imtina ettiğim, üzüldüğüm öğün de kahvaltıdır. 800 vermiştim bayağı oluyor. Peynire zeytine yumurtaya sucuğa 800 vermek çok kötü
Lüks bir mekandır. Normal bir hesap. Siz masayı donatmışsınız. Kişi başı serpme yerine tek serpme yeterliydi zaten 2 3 kişilik bir serpme kahvaltı
En son 2 hafta önce 700 lira ödedik. Herhangi bir kontrol olmadığı için aşırı absürt fiyatlar görmeye başladık, yılbaşından sonra ne olacak düşünemiyorum bile. Sonumuz hayrolsun 🤦🏼♀️
En son gittiğimizde 100 tl idi ama 1.5 sene önce şimdi gitmek istiyorum istediğim yer kişi başı 400 iki kişiyiz 800 ona verene kadar eve alışveriş yaparız mantığından gidemiyorum 😂
Cevap
55Cevap
Kahvaltıya değil mekana para verirsin gadası
ben 300 tl ödemiştim
Valla mekana göre değişiyor isim yapmış yerler alır ama ismi çok duyulmamış kaliteli çok iyi yerler var misal fatih de Boris var üsküdar da Hollywood, taş cafe Beylerbeyi'nde delfino var çengel de bir iki mekan daha var maltepe kartal pendik de gözdağı var manzara muhteşem aksamları özellikle biraz gezip bulman gerekiyor ha anadolu hisarı civarı var
Az önce kahvaltı yaptım 3 tane yumurta kaynattım bir de ekmek aldım. Ekmek 7 lira. 3 yumurta 15 lira. Etti 22. İki bardakta çay içtim 10 liradan 20 lira. Toplam da 42 lira.
😂😂😂
Hiç hatırlamıyorum. Eylül ayındaydı ama daha ucuzdu. Anadolu'daydı. Serpme kahvaltının kaldırılması taraftarıyım. Büfe açılmalı. İnsanın yemeyeceği şeyler masaya geliyor. Yazık yani.
Sıradan bir mekan değil anladığım kadarıyla. O nedenle çok normal, zaten serpme kahvaltı alacaksan 2 kişilik alacaksın 3 kişilik bitirilmesi zor
Abartıya kaçmamak sartiyla arada insan istior dışarıda kahvaltı ya da birşeyler yemek içmek.. sabahları bu kadar yoğun yiyemem o yüzden bu parayı akşam yemeğine falan verirdim
İstanbul için artık bana göre normal bence ama istanbulun neresinde o fiyatı ödedin o önemli. Boğaz yakınlarında köprü eşliğinde güzel bir sabah kahvaltısı masa full dolu o fiyata İstanbul için normaldir. ( en son 350 ₺ kahvaltıya para ödedim ) Zonguldak da öğrenci arkadaşımın misafiriydim.
Marketen 100 gram zeytin 3.5 tane domates 100 gram peynir bi somun ekmekle ne kahvaltı hazırlardım bi iki yumurtada kırardım 50 papel gitmezdi bile
Serpme kahvaltıyla on beş kişi doyar daha minimal olmalı fiyatları arttıracaklarına gözlerini doyursunlar
Sâlak mı bu millet ya 3 kişilik çok normal fiyat buna şaşıranlar asosyal insanlar başka açıklaması olamaz
Biz 4 arkadaş, bundan 1.5 yıl önce Yalova tarafında 2400 TL vermiştik. Şimdi aradaki 1.5 yılı hesaba katarsak uygun bile.
100 ila 200 arası bir şey ödedim ama fazlasını da veririm. Pek kahvaltı etmiyorum ama brunch için fena olmuyor
Fişe detaylı bakınca kahvaltıda yok yok maşallah yüksek çıkması normal ama bu kadar da olmaması gerek.
Başımıza ne geliyorsa bu fiyatları normalleştirmek sesimizi çıkarmamak koyun gibi susmak yüzünden geliyor bu gün 2500 yarın 5000 bunun ardı arkası kesilmeyecek ve bu millet herzaman şükretmeye devam edicek
O parayla evinde bir hafta krallar gibi kahvaltı ederdin yazık ya.
bence gayet normal fiyattır. abartı olması için 5bin ile 7bin lira arası hesap gelmesi lazım.
Kahvaltı için bu parayı asla vermem git her şeyi kendin al deniz kenarında bi sofra ser ye
Bunda bir yanlışlık var. Serpme kahvaltı bu kadar tutmaz.
Bu büyük ihtimal;
Geçirme kahvaltı, yerleştirme kahvaltı, sokma kahvaltı, dayama kahvaltı veya öpme kahvaltıdır.
Ciğer kebap yedim ve ayran içtim 370 tl gitti sıradan bir mekanda
2500 tl si olmayanda bir zahmet dışarda yemek yemeye çıkmasın. Sanki çok büyük paraymış gibi..
Benim yakınımda ki kafe restorant da 1500 TL serpme kahvaltı gördüğüm de yuh dedim
Arkadaşla gittik 1 ay oluyor 500 TL ödemiştik ama şu an fiyatı değişmiş olabilir
O paraya BİM ya da A101 den, bir ay hadi bilemedin 15 günlük kahvaltılık malzemeler alınır.
En son geçen hafta gittik arkadaşımla 2 kişi 450 TL tuttu
Bugün 1,5 ve 1 porsiyon iskender yedik 550tl ödedim içime oturdu. Dışardan yemek yok daha
her şey aşırı pahalandı ama aynı oranda lezzet de azaldı.
sapanca da arkadaşlarla gittik
1850 tl verdik 3 kişi
Max 100 -150 ödüyorum ama ben az yiyorum 1 pogacayla duyuyorum
Zararsız insan kajshsja
4 kişi 1000 tl civarı vermiştik. 3 gözleme ve 2 kişilik serpme kahvaltı 2 ay oldu
Bu parayı vereydm yediklerimin hepsi içine otururdu
En son sıfır tl ödedim Cook sukur dışarıda kahvaltı yapmıyorum
Dışarda bir yere gidip bir şey yemem öyle, enayilik.
9 liradan iki simit 18. 2 çay 5'er liradan 10 lira toplam 28 lira
Abi insanlar çok para vermeyi marifet sanıyor. O dükkan sahibi o paraya o kahvaltıyı yapmaz. 😉
Ne gereği var bu şeylere insan bir simitle peynirle güne başlayabilir boşuna israf yenmeyince atılıyor sonra.
Ne bekliyordun ki dışarda da böyle kahvaltı yapmayıverin sonra da ev geçindiremiyorsunuz beyler
Hep aç gözlülük, ben bi börek bi çayla doyuyorum, şımarıklığın faturası bence
600 lira ödemiştim 2 kişilik serpme kahvaltıya 🤔
Ben dışarda yemek yemiyorum
Hem sağlıksız hijyen kurallarından uzak (Yumurta ve karabiber alerjim olduğu için) hemde gereksiz masraflı
Gayet normal günümüz Türkiyesinde buna şaşıracak bir şey yok
En son 250 tl ödedim serpme kahvaltıya 2 hafta önce
Yıllar oldu en son kişi başı 50 liraydı serpme kahvaltı avm nin teras katında o kadar olmuş mu ya
Offf en son bu fiyata locadaydık:(
haketmişler simit 15₺ çay ₺10
409 tlcik ödendi öhö 🥲 🖤
Alıştık artık bu rakamlara
2015-2016 da Van'da 35 liraydı 😂😂
Ben bedava yapıyorum 😃
Sicarken de altın olarak geri dönüşüm oluyor herhalde
Kahvaltı yapmıyorum zaten
Sapanca gölünde yedim o kadar tutmadı lan
Normal diyenler ne yaşıyor. Oha yani.
3 kişi ise gayet normal
Herkes otursun evinde yeyip içsin..
Çok para ya. Ben gitmiyorum.
Ben para verince iştahım kaçıyor
cok degil bence
serpme kahvaltıya ne serptiler peki?
Ödemedim kendim hazirlad yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?