Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sırf boğaza karşı oturdum diye adam çaya 50 TL almıştı o dönem çay her yerde TL civarıydı. 😄
Bir daha tövbe, 2000 TL ile on numara kahvaltı sofrası kurarım ben. Sülalece yeriz hemde 😄
5'i eklememişim. 5 TL civarıydı çay..
Vermem. Aşşırı zengin olsaydım yine vermem. Çoğu şeyi yiyemiyorum zaten ziyan olur ne gerek var. Keyif yapacaksam deniz manzaralı bir mekana gidip kahve keyfi yaparım sabah sabah.
Hayır vermem 3vde kendim hazırlamak daha güzel olur
:
Cevap
14Cevap
Şu anda vermem ama çalıştığım zaman veririm. Bence o da bir keyif ve keyfimden mümkün olduğunca ödün vermem
Hayır vermem çok çok gereksiz olur benim için
Hayır gereksiz masraf ya daha uygun bir yerde yerim ya da evde yaparım zaten mecbur kalmadıkça dışarda kahvaltı yapmam ya misafirimiz vardır onu götürürüz ya da dışarda işim vardır evde yapamamışımdır
5-6 kişi gidip komple doyarsak verebilirim de tek başıma 2 zeytin yiyip boş boş çöp İstanbul manzarasına bakmak için 2 bin tl vermem
Bir şeye değecekse, kesinlikle veririm. Türkiye'de bu tarz paraları verdiğim yerler oldu. Yurt dışında da oldu.
Önemli olan şey, değmesi.
Benim aylık mutfak harçlığım 2500 lira yazık günah be.
Ozel bi gun ve arada bir gittigim yer ise verilir.
Her zaman olmasa da verebilirim… arada kendini şımartmak lazım…
veririm manzarası yeter angaradayız olum biz :)
Fiyat fena değilmiş dandik mekanlarda aynı hesabı ödüyoruz
Ne isim olur hayatim bogaz olmus benim
Yanımdaki insana bağlı,😀
gerekirse 5 de veririz o anki havamiza bagli
Özel zamanlarda veririm
Veririm problem olmas
İki kişilikse normal.. 😄
Vermem hesabını bilmek ayrı kaziklanmak ayrı..
hayır vermem çok gereksiz olur
Vermem
Mantıksız
Normal ya verilir
Vermem gereksiz para
Veririm
Hayır vermem.
Vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?