
Son dönemde gıda fiyatlarındaki artıştan ceviz de nasibini aldı. Geçen yıl kilosu 70 liraya satılan ceviz, bu yıl 170 liraya çıktı. 1 adet kabuklu cevizin fiyatı ise 4 lira oldu.

Son dönemde gıda fiyatlarındaki artıştan ceviz de nasibini aldı. Geçen yıl kilosu 70 liraya satılan ceviz, bu yıl 170 liraya çıktı. 1 adet kabuklu cevizin fiyatı ise 4 lira oldu.
Görseldeki muhtemelen taze ceviz, çünkü cevizin kuru ve kabuklu meyve ağırlığı cinsine göre değişmekle beraber yaklaşık 11-15 gram arasında olur. Fiyat tabii ki uçuk. 5 tane yesen 20 TL.
Bu aralar Şener Şenin şu repliği aklıma çok geliyor.
https://www.youtube.com/embed/8VfNY_TfUOgşu an elimde de 1 adet ceviz ile bu soruyu görüp yanıtlamak 😂 beyin sağlığı için arada bir yenmeli
Tanesine 4 TL verip yediğinde beyin ve akıl sağlığı kalmayabilir 🤣
Seviyoruz elbette bi tane yesek kafi 😃
Teşekkürler 🙏
Ricalar😊
Cevap
17Cevap
Ceviz severim evet. ama her şey çok pahalı maalesef
Ceviz yemeyi severim; ama bu sene dışarıdan ceviz almadım. Köydeki bahçemizden topladım. (Bu seneki 2. hasadımız.)
Demek ki tüketici cevizi üretmeden satın almakla çok daha fazla kazançlı... Pahalı olsa idi üretici artardı..
Ceviz ağacımız olduğu için bedavaya yiyorum :D
Evet seviyorum dur gideyim biraz yiyeyim canım çekti
Ceviz yemeği seviyoruz ama sistem bize yedirmek istemiyor herhalde verdiği zamlar ile.
Cevizi daha çok tatlı içinde seviyorum normal yemiyorum
2016 yilinda kabuklu ihrac kalitesindeki Miss gibi cevizi biz tüccarlara kg fiyatı 4₺’den zor verirdik şimdi tanesi 4₺ olmuş. Ülke batmış haberimiz yok 🫠
Almanyadan selamlar 🫡
Çok severim bana köyden geliyor para vermiyorum
Ceviz bal yumurta. Bu üçünün fiyat anlamında bir önemi yok. 170 TL değil 170 Euro olsa vazgeçmem.
hey maşallah... evet ceviz severim ama sevilesi yanı kalmamış
Vatan sağolsun zenginler * üstünde ceviz kırıyor biz ceviz almıyoruz 😂😂😂
Antartika'da ceviz yok yani reyiz sayesinde en azından adetle bile olsa yiyoruz. 😃😃
100 liraya aldım pazardaki kadından. Gayette lezzetliydi. Nerede 170 lira olmuş, nişantaşında mı
Bende pazara aldı çoğu çürük çıktı haftaya götürece pazacını birtarafına sokacam 😂
Kilosunu geçen 65 civarı aldım, orta kalitedeydi
Direk 5 yapn 4 ne aaa
Cevizli pasta turta severim. 🙂
Yaş ceviz severim kuru sevmem
Kilosu 80 tl insanları kandırmayın.
Zaten sevmiyorum sorun değil 😁
Artik yolları ayırmamizin zamanı geldi.
100 TL het yerde
Seviyorum da ne ucuz kaldı ki
Bizimkilerin bahçesinde dolu
Anlaşıldı ceviz yerkende ellerim titriycek
Yiyoruz ama bir işe yaramıyor
Bize beleş
Bahçeniz mi var 😊
Köyden
Yok bea sevmem
Uyuyabildin mi
Uyumuşum içim geçmiş valla, gene gece uyku yok bana ama🤦
çok seviyorum ama alamıyorum
burada 80 tl ceviz
Türkiye şartlark
masalah
Ohaa
severim ama pahalı
Hala 75 alıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?