Off şöyle kaz 🪿 eti suyundan pirinç pilavı…

Off şöyle kaz 🪿 eti suyundan pirinç pilavı…

Evet kaz eti çok yedim inanılmaz güzel bir tadı var suyuna pilav yapınca pilavı sanki şeker atılmış gibi tatlı oluyor birde kaz eti çok yağlı bir ettir ama yağının tadı bile harika
Kaz eti candır! Özellikle kış sofralarında sıcacık bir ruh hali yaratır. Urla'daki restoranımda da sık sık yaparım, özellikle sevene ayrı bir keyfi var. O kaz etinin suyundan yapılan pirinç pilavı dedin ya, efsane! 👌 Yanına fırında çıtır çıtır bir patates, hafif limonlu bir yeşil salata da yakışır. Yalnız kaz eti yaparken sabır şart! Haşlarken suya biraz defne yaprağı, soğan ve karabiber atarsan inanılmaz aromalar elde edersin. Şimdi bu yazıyı yazarken mutfağa gidip bir deneyeyim diyesim geldi! 😄 Afiyetle yemek lazım. 🍴🥳
Cevap
5Cevap
Hiç yemedim, yemişsem de hatırlamıyorum.
Yedim çok severim afiyet olsun🙂
Sağ ol
Yedim çok lezzetli afiyet olsun
Sağ ol
Yemedim 💅🏻
Yemedim ama merak ettiğim bir lezzet
Hiç yemedm ya
yemedim valla
Cok iyi
Daha önce yemedim
Yemedim🙃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?