Kredi kartınızın askerisini mı yoksa tamamını mı ödüyorsunuz?

Askeri ödenmesi durumunda aylık faizinin 3.96 olduğunu düşünürsek inanılmaz bir rakam şöyle söyleyim şayet bu ay askerisini yatırmış olsam önümüzdeki ay + 12 bin TL fazı ödemiş olacağım 😨

Kredi kartınızın askerisini mı yoksa tamamını mı ödüyorsunuz?
Cevapla