Kredi kart borcunuzun tamamını mı yoksa asgari tutarını mı ödüyorsunuz?

Kredi kart borcunuzun tamamını mı yoksa asgari tutarını mı ödüyorsunuz?
Kredi kart borcunuzun tamamını mı yoksa asgari tutarını mı ödüyorsunuz?
Önce pandemi dönemi sonra ise Ukrayna Rusya savaşı nedeni ile ekonomimizin çalkantılı dönemlere girmesi ve aşırı pahalı olan yaşam şartları nedeni ile insanlar nakit harcamaları bıraktı gibi. Herkesin en az bir kredi kartı olduğu bu dönemde her ay sonu kart borcunuzun tamamını mı yoksa asgarisini mi ödüyorsunuz? Bunu nasıl dengede tutabiliyorsunuz?
Son ödeme günü tamamını ödüyorum
Asgari tutarını ödüyorum
Kredi kartım yok / Kara listedeyim
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kredi kart borcunuzun tamamını mı yoksa asgari tutarını mı ödüyorsunuz?
Cevapla