

Son ödeme günü tamamını ödüyorum
Asgari tutarını ödüyorum
Kredi kartım yok / Kara listedeyim
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Her zaman tamamını öderim. Hiç eksik bırakmadım bugüne kadar çok şükür. Öğrenci iken bir kere sadece yatırmayı unuttum. O da şöyle oldu. Kredi kartı borcunu ödemek için bankaya kadar gittim. Kapının önüne geldim. Ben buraya neden geldim dedim ve eve geri döndüm 🤣
Asgari ödemeyi kimseye tavsiye etmiyorum. İlk kredi kartım olduğu zaman kullanmayı bilmediğim için hep asgarisini ödüyordum ve kısa zamanda baya borçlandığımı fark ettim. İnsan harcarken fark etmiyor ama hep asgariyi ödediğiniz ve her ay da belli bir miktar harcadığınız zaman aslında gittikçe daha fazla borçlanıyorsunuz ve miktar hiç azalmıyor. Bu kötü tecrübe sonrası kullanmayı öğrendim ve her ay ne harcadıysam öderim. Kredi kartını da çok kullanmıyorum bu arada hep nakit kullanıyorum. Kartla anca kredi notum olsun diye aklımda tutabileceğim tek alışveriş falan yapıyorum.
Çok güzel ve bilgilendirici açıklama...:)
Kyk borcum dışında bir borcum yok onu da ödemeye başlamadım😔 🤦♀️
Bir tane kart kullanıyorum ona da ne kadar para yüklersem o kadar kullanabiliyorum bankkart deniyor sanırım onlardan kullanıyorum
2 tane kredi kartım var. Bir tanesinin tamamını ödedim geçen gün. Diğerini asgari ödicem bu ay sonu. 16.000 liraya çıkaralım mı diye bildirim geldi dedim hastır lann
Cevap
35Cevap
Gününde tamamını ödüyorum. Bilginiz olsun asgari değilde güncel aylık toplamı öderseniz. Kredi alma miktarınız yüksek kluyır. Bankaya güven verir.
Kesinlikle çok doğru bilgi...
Tamamını öderim. şu an 5200 TL ekstre borcu var ve yarın maaş yattığı zaman hepsini ödeyecem.
Ben o kadar açılmıyorum ya ama tamamını ödemek en mantıklı iş...
23 bin TL limit var kartta bende fazla açılmam ama telefon almıştım faturaya ek. Telefon faturam otomatik ödemede ondan dolayı bu borç
Kredi kartı kullanmıyorum. Param varsa alıyorum, yoksa almıyorum
Peşin para her zaman iyidir...
kredi karti kullanmadim hic ve kullanmiycamda insanlar ilk basta bedava gibi harciyor sonra ödeyemiyor kapısına icra geliyor bu mu iyi birsey bence degil
Her zaman tamamını ödüyorum ki sonra ki ay'a borcum kalmasın. Öyle yapmazsam diğer ay aldıklarımla beraber çok sıkıntıya girebilirim.
ekstrem kesildiği gün tamamını. Bu çok önemli asgari ödemek demek sonraki faizle kendini gömmek demek.
Genelde hepsini öderim 😊 Bazende asgari tutarını öderim ama asgari tutarını ödeyince içime sinmiyor ardından hepsini ödüyorum :D
Hayatta asgari tutar ödemedim. Maaş yattığında önce kart borcu kesilir kalanı harcarım.
En mantıklısı da bu zaten...
Kredi kartlarim var fakat hiçbir bankaya borcum yok düzenli öderim hepsini
%50 sini ödemeye çalışırım. Hiçbir zaman taksitli alışveriş yapmam. Ödeme hep tek çekimdir.
Kreei karti kullanmiyorum. Oldum olasi kullanmadim. İnsallah muhtac da kalmam
Kara listedeyim 2 yıl kaldı çıkmama 😁 ama ekonomik olarak iyi durumdayım
Tabiki tamamı ayağımı yorganima göre uzattığım icin
Kredi kartım yok çünkü bana ait olmayan bir parayı sanki varmış gibi harcamayı sevmiyorum
Fazlasıyla öderim. Artı bakiye gozukunce daha çok para yatırıyorum. Onunlada aracıma haftalık benzin alıyorum.
Borç yaparsam tamamını ödüyorum.
En sağlamı gerçi bankalar tüm borcunu ödeyenleri sevmez ama...:)
Maaşım yatar yatmaz ilk 5 gün içinde tamamını ödüyorum.
Ototmitik talimat verdim maaş yatinca ole bi cekiyoki ruhum bile duymuyo
Tamamı öder sen faiz işlemez
Aynen en mantıklısı da o zaten...
Kiredi kartı para değil ödeme aracı gelire göre haracama olmalı
Kesinlikle...
Faiz işlememesi için tamamını ödüyorum...
Tamamini ödüyorum birden
Çok şükür kara listedeyim
2022 öncesi tam, sonrası asgari ajs
kredi karti kullanmiyorum
İlk ödeme günü tamamını ödüyorum
hiç kredi kartı kullanmadım
Tamamini öderim borçlu kalmak istemem
Kredi kartı kullanmıyorum
Son ödeme günü tamamını ödüyorum
Tamamını vaktinde ödüyorum
Kredi kartı kullanmıyorum
Çok zor kredi kartı borcu
SevgilimeTamamını odetiyirum
Kesinlikle en doğrusu...
Ayben
Kredı kartım yok ki
Olur bir gün ya...
Eksık olsun , iyiyim boyle
En sağlamı...
ödem esem de olur
Önce kartın kapatılır sonra uyarılar gelmeye başlar sonrası avukata verilir bu sefer fazla fazla ödersin...
bir şey olmaz bro
Tamamını oderim
Süper...
Tamamını öderim.
Kesinlikle öyle olmalı zaten yoksa kredi kartı para yutan bir tuzağa dönüşüyor...
Asgari tutarini ancak ödüyorum
Kredi kartı kullanmıyorum.
Hepsini öderim ama zorlanıyorum bu aralar
Bir suredir boyle olmasi gerekiyor
O naısl olıyp anlamıyom hiç
Kullanmıyorum 😍
Tamamını
son 2 aydır asgarisini bile ödeyemiyorum XD
Tamaminı oduyorum
Tamamını öderim
Tamamını ödüyorum
Kredi kartı hiç kullanmadım
Hiç kredi kartım olmadı. Olmasını da istemiyorum.
tamamını ödüyorum
Tamamını ödüyoruz
Borcum yok
Kredi kartım yok
Hep unutuyorum
Geldiği gün tamamını ödüyorum
Tabi ki tamamı
Kartım yok
ödeyemiyorummmm
Tamamı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?