Kredi kartında sonradan taksitlendirme için borcun tamamını mı yoksa sadece asgarisini mi ödemek gerekiyor?

Bugün ekstrem kesiliyor. Toplam 10 bin TL borcum var. Bu ay asgarisini ödeyebileceğim sadece yüzde 40 yani. O da 4 bin TL yapıyor. Bu ayın 25'inde ise aracıma trafik sigortası yaptıracağım 20 bin TL tutarında. Ve sonradan taksitlendirme işlemi yapacağım. Fakat bu işlemi yapmadan önce kart borcunu tamamen mi ödemem gerekiyor? Yoksa asgarisini ödemem yeterli olur mu?
Kredi kartında sonradan taksitlendirme için borcun tamamını mı yoksa sadece asgarisini mi ödemek gerekiyor?
Cevapla