Para & Ekonomi Küçük yerde birikim yapmak mı yoksa şehirde aktif hayatın olması mı mantıklı? Mihrimah21 Takip Et Xper 1 Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Küçük bir şehirde yaşayıp birikim yapmak mı?Büyük şehirde sosyal hayatın daha aktif olması mı? Küçük yerde birikim yapmak mı yoksa şehirde aktif hayatın olması mı mantıklı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı. şehirde aktif hayatın olması 0 0 Yorumla
Miami-boy Takip Et Yoda Yaş: 43 , eic 98% +1 yıl Amacına bağlı. Ne yapmak istediğin önemli sosyal birisi olmak istiyorsan küçük şehirde de olabilirsin ama büyük şehir kadar değil tabi ki 1 2 Yorumla Mihrimah21 +1 yıl Küçük şehir ama köy gibi daha çok😩Ama büyük şehirde tutunmak da zor bilemiyorum işte Yorumla Miami-boy +1 yıl Eğer amacın finansal olarak güçlenmese senin için iyi olacak Yorumla
Kovaa151 Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 95% +1 yıl Bak kucuk sehirde sosyal hayatin birazcik olur yine birikimi zaten yaparsin.Buyuk sehirde ise birikim yapma ihtimalin 0 sosyal cevren iyi olur.İkisininde 0 olmadigi ihtimal hangisi tabikide kucuk sehir. Kucuk sehir denince asla insam yuzu gormeyeceksin gibi geliyor. Oyle degil ama. 0 0 Yorumla
imbroz Takip Et Bilge Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Tercih şansın yoksa iksi de olur.Tercih şansın varsa büyük şehir tercih edilebilir 1 0 Yorumla
ax2akrep Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Bu senin yaptığına bağlı olan bir şey aktif hayat seviyorsan tamirci aktif olmasını istersin yani köy seni yorar 0 0 Yorumla
SıkıntıdanAçtım Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Küçük şehirde de birikim filan yapılmuyo hayatını yaşa 0 0 Yorumla
Ezel1995 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Birikimin su gibi eridiği bu devirde bana birikim saçma geliyor. Hayatını yaşa. 0 0 Yorumla
Minass1 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 35% +1 yıl Büyükşehir aşırı yorucu hem maddi hem manevi 1 3 Yorumla Mihrimah21 +1 yıl Maddi olarak düşündürüyo daha çok Yorumla Minass1 +1 yıl Yani oda tercih meselesi biraz sıfır devam edip sosyal olmak bi yerde zaten sıkıcı gelecek yetişmek çok zor çünkü Yorumla Mihrimah21 +1 yıl Haklısın 🥲 Yorumla
saglikbvv Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Ankara 112 de çalışıyorum memurum kesinlikle büyük şehirlerde yaşamak derim 😊 0 4 Yorumla Mihrimah21 +1 yıl Kolay gelsin 😊 Yorumla saglikbvv +1 yıl Teşekkür ederim 😊 zor bizim meslek sevmek lazım kışın soğukta üşümemek için pantolon altına kilotluçorap bile giyiyorum😄 Yorumla Mihrimah21 +1 yıl Ahaha detaya gerek yoktu 😅 Yorumla saglikbvv +1 yıl Olsun ya nolacak sanki 😄 ilk okuyunca iyi güldünuz mu doğru söyleyin 😄😄 Yorumla
endîşnâk Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl karakterin nasıl ise tam tersini yapmak 0 2 Yorumla Mihrimah21 +1 yıl Neden peki. Aslında evde olmayı seviyorum ama arada nefes alacak bir yer bile yok yaşadığım yerde. Kafeler kahvehane gibi. Yürüyüş yapacak yer bile yok Yorumla endîşnâk +1 yıl heh işte sosyalleşmek htiyacın olduğu için bi tık daha büyük şehirlere kayabilirsin Yorumla
eternity-a Takip Et Master Yaş: 39 , eic 85% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 339 cevap paylaştı. Küçük şehir ve para. 0 2 Yorumla Mihrimah21 +1 yıl Galiba böyle olacak ama çok da sıkıldım Yorumla eternity-a +1 yıl İzinli günlerinde kaç bir yerlere Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
şehirde aktif hayatın olması
Amacına bağlı. Ne yapmak istediğin önemli sosyal birisi olmak istiyorsan küçük şehirde de olabilirsin ama büyük şehir kadar değil tabi ki
Küçük şehir ama köy gibi daha çok😩Ama büyük şehirde tutunmak da zor bilemiyorum işte
Eğer amacın finansal olarak güçlenmese senin için iyi olacak
Bak kucuk sehirde sosyal hayatin birazcik olur yine birikimi zaten yaparsin.
Buyuk sehirde ise birikim yapma ihtimalin 0 sosyal cevren iyi olur.
İkisininde 0 olmadigi ihtimal hangisi tabikide kucuk sehir. Kucuk sehir denince asla insam yuzu gormeyeceksin gibi geliyor. Oyle degil ama.
Tercih şansın yoksa iksi de olur.
Tercih şansın varsa büyük şehir tercih edilebilir
Bu senin yaptığına bağlı olan bir şey aktif hayat seviyorsan tamirci aktif olmasını istersin yani köy seni yorar
Küçük şehirde de birikim filan yapılmuyo hayatını yaşa
Birikimin su gibi eridiği bu devirde bana birikim saçma geliyor. Hayatını yaşa.
Büyükşehir aşırı yorucu hem maddi hem manevi
Maddi olarak düşündürüyo daha çok
Yani oda tercih meselesi biraz sıfır devam edip sosyal olmak bi yerde zaten sıkıcı gelecek yetişmek çok zor çünkü
Haklısın 🥲
Ankara 112 de çalışıyorum memurum kesinlikle büyük şehirlerde yaşamak derim 😊
Kolay gelsin 😊
Teşekkür ederim 😊 zor bizim meslek sevmek lazım kışın soğukta üşümemek için pantolon altına kilotluçorap bile giyiyorum😄
Ahaha detaya gerek yoktu 😅
Olsun ya nolacak sanki 😄 ilk okuyunca iyi güldünuz mu doğru söyleyin 😄😄
karakterin nasıl ise tam tersini yapmak
Neden peki. Aslında evde olmayı seviyorum ama arada nefes alacak bir yer bile yok yaşadığım yerde. Kafeler kahvehane gibi. Yürüyüş yapacak yer bile yok
heh işte sosyalleşmek htiyacın olduğu için bi tık daha büyük şehirlere kayabilirsin
Küçük şehir ve para.
Galiba böyle olacak ama çok da sıkıldım
İzinli günlerinde kaç bir yerlere
sosyal hayat
2. olan
kesinlikle küçük yer
İkiside mantıklı