Elazığ'da bir fırının 1 TL'yi, 1.1 TL olarak alması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Elazığda bir fırının 1 TLyi, 1.1 TL olarak alması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Elazığ'da bir fırının 1 TL'yi, 1.1 TL olarak alması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla