Para & Ekonomi Bugüne kadar gittiğiniz mekanlarda en yüksek ödediğiniz hesap miktarı ne kadar? Bendenedim Takip Et Xper 7 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Ben en fazla 500 küsür vermiştim en fazla o bile çok gelmişti. Bugüne kadar gittiğiniz mekanlarda en yüksek ödediğiniz hesap miktarı ne kadar? Cevapla Ödeme Soruları Hesap Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı. 200 tl 0 0 Yorumla
DertPaketEdition Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl 1.200 loca ücreti ve yemek vs ile birlikte tek başıma 1 0 Yorumla
Zeynoozyn Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl 670 ödemiştim iki kişiye.. Sodekso diye umursamamıştım da sonra ay sonu gelmeden o para bitince gelen pişmanlık hissi😂 0 1 Yorumla Bendenedim +1 yıl Aynısını yaşadım maalesef öyle oluyor Yorumla
busegmss Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Ben hiç yazmayayım o zaman, 500 TL devede kulak kalır. 1 3 Yorumla Bendenedim +1 yıl Herkes sen gibi zengin mi lan pis zengin seni kalk yürü git buradan çabuk derhal burayı terket zenginleri burada istemiyoruz Yorumla busegmss +1 yıl Zengin falan değilim Yorumla Bendenedim +1 yıl Sus konuşma ndndnd Yorumla
MaşaKocaAyıı Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Et yedim en son bin tl ustu tuttunet hatirlamiyorum 0 1 Yorumla Bendenedim +1 yıl Helal olsun en azından faydalı bir şey Yorumla
sevimsizsyduck Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 56% +1 yıl Ben manitanin doğum günü vardı arkadaşları ile rakili ortama gittik 3200 vermistim 0 0 Yorumla
saygıönemli_ Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Sayınca moralim bozuluyor 1 3 Yorumla Bendenedim +1 yıl Gece gece sormayacaktim bu soruyu sorry Yorumla saygıönemli_ +1 yıl Hayatın gerçekleri:) belediyenin isbike'si var yarım saat bindim 120 tl kesi :D Yorumla Bendenedim +1 yıl Maşallah eskiden o paraya bisiklet aldım ben 😁 Yorumla
OxyGen___ Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Küçük bir mekanda konser veriliyormuş girelim dedik 3 kişi sadece 2 soda 1 çay içtik 300-400 arası bir para ödedik nutkum tutuldu. 0 1 Yorumla Bendenedim +1 yıl Ah be Yorumla
skony Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl 5000 tl tek başıma ama bundan 2-3 yıl önce şimdinin 15-20 bini yapar. 0 0 Yorumla
Mario45 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 366 cevap paylaştı. Bodrum'da birkaç bini bulduğu olmuştu 0 0 Yorumla
TantuniSultanSülüman Takip Et Master Yaş: 43 , eic 81% +1 yıl Yil 2004 te 500 TL odemistim. 0 0 Yorumla
RakıApexPredator Takip Et Bilge Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Hesabı bitmiyor karının böyle bir şey yok aw 0 1 Yorumla ALVİN34 +1 yıl 6000 Yorumla
Dostoviski Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 394 cevap paylaştı. Hiç yazmim. 0 0 Yorumla
eminbey35 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl 9800 civarı bi şeydi 0 2 Yorumla Bendenedim +1 yıl Maşallah 1 aylık asgari ücret Yorumla eminbey35 +1 yıl Aynen bide bana sor 😁😁 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
200 tl
1.200 loca ücreti ve yemek vs ile birlikte tek başıma
670 ödemiştim iki kişiye.. Sodekso diye umursamamıştım da sonra ay sonu gelmeden o para bitince gelen pişmanlık hissi😂
Aynısını yaşadım maalesef öyle oluyor
Ben hiç yazmayayım o zaman, 500 TL devede kulak kalır.
Herkes sen gibi zengin mi lan pis zengin seni kalk yürü git buradan çabuk derhal burayı terket zenginleri burada istemiyoruz
Zengin falan değilim
Sus konuşma ndndnd
Et yedim en son bin tl ustu tuttunet hatirlamiyorum
Helal olsun en azından faydalı bir şey
Ben manitanin doğum günü vardı arkadaşları ile rakili ortama gittik 3200 vermistim
Sayınca moralim bozuluyor
Gece gece sormayacaktim bu soruyu sorry
Hayatın gerçekleri:) belediyenin isbike'si var yarım saat bindim 120 tl kesi :D
Maşallah eskiden o paraya bisiklet aldım ben 😁
Küçük bir mekanda konser veriliyormuş girelim dedik 3 kişi sadece 2 soda 1 çay içtik 300-400 arası bir para ödedik nutkum tutuldu.
Ah be
5000 tl tek başıma ama bundan 2-3 yıl önce şimdinin 15-20 bini yapar.
2000 üstelik alkolsüz mekan ama iyiydi
2-3 bin ödediğim olmuştu
Bodrum'da birkaç bini bulduğu olmuştu
Yil 2004 te 500 TL odemistim.
Ayvalık ta 4750 TL ödemiştim
Hesabı bitmiyor karının böyle bir şey yok aw
6000
Canımı ortaya koydum başkada büyük hesap ödemedim.
1200 TL. Full balık et karışık yedim
240 🍕
200 max
Hiç yazmim.
9800 civarı bi şeydi
Maşallah 1 aylık asgari ücret
Aynen bide bana sor 😁😁
3.000 tl