düşündüm şu an içime oturan aklımda kalan bir hesap ödememişim galiba :D sadece gittiğim yerde yemek istediğim gibi çıkmazsa kahroluyorummm 😅

düşündüm şu an içime oturan aklımda kalan bir hesap ödememişim galiba :D sadece gittiğim yerde yemek istediğim gibi çıkmazsa kahroluyorummm 😅

Bodrum'da 19 yaşındayken turizm sektöründe çalışıyordum yeter artık dedim bugün biz istediğimizi yapıcaz deyip,2 arkadaş deniz kıyısı bir mekanda şarap açtırıp yemek yemiştik.
Şuanın parası tahmini 10 bin TL civarı hesap ödemiştik😀
Cevap
14Cevap
7 k ödemiştik 3 kişilik hesap 2 yıl önce.
300 sanırım o değil de şehirler arası mola da bir nescafe 10 tl vermenin acısını yaşıyorum hala..
mola yerlerinde hep öyle ya
1800 sadece yemek ve meyve suyu ücreti, çıkarken restorandan şey diye düşünmedim değil acaba ben bilmeden bir bütün kuzuyu mu yedim😄)) neyse babamın söylediği sozle teselli buldum yoksa zor atlatirdim))
Sushi deniyim dedim pişman oldum 1000 küsür TL Di 😂
ya evet sushi fiyatları biraz öyle
Aman aman hatırlatma 1500 TL ödedim bi iddaa uğruna.
18.000
aklımı si…. yim. Yazık günah ya verdiğim paraya.
oooo fena bi hesapmış bodurmda lahmacun mu yediniz :D
Ya hiç sorma isim vermeyeyim görgüsüzlük olur. Zaten o yüzden gizli yazdım. Bir doğum günüydü çok lüks bir mekandı cimri değilim ama daha öncede parasızlığın ne olduğunu da gördüğüm için içim acıdı hesabı verirken. Kıramayacağım bir insan için gitmiştim mekana. Zaten mekanın içine girince loş ışıklardan sunum tabaklarından giricek kazığı tahmin edebiliyordum. Ama bu kadarını değil😂
ne diyelim geçmiş olsun sjd
Çok pahalı hesap ödemedim
1.5 ödemiş ola olabilirim
24 bin iş yemeğini ödemiştim sadece o.
40k galiba tam hatırlamıyorum
naptınız kurbanda danaya mı girdiniz kdjl
) Restoranda 5 kişilikti luks bir yerdi normal bence.
16k sanırım
ne için ödedin o kadar
Arkadaşlarla yeni açılan bir restorana gitmiştik. Dedim ki bugün çok keyifliyim hesaplar benden. O kadar çok yediler ki hastanelik oldular. Bide onları hastaneye götürmekle uğraştım 😂
hahahaha hesap şoku ve hastane şoku güzel bi anı olmuş :D
Sorma ya 😂
14.000₺
10 kusurdu
300 dolar ödedim.
dönerci dfsd
6000tl
2150
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?