
Ne kadar düzgün mantıkla da yapsa bana biraz fazla gibi geldi sanki, sonuçta küçük bir bardak çay yani..!😂

Ne kadar düzgün mantıkla da yapsa bana biraz fazla gibi geldi sanki, sonuçta küçük bir bardak çay yani..!😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
fiyatı arttırıp sonra da indirip yaptık demeleri
Büyük bardak 20 TL idi. Yerine göre değişiyor. Zammın hele ki çay zammının hiç bir mantıklı gerekçesi yok.
Belediye 10tl ye veriyor moda da, sonuç ibb de içerim)))
Çay ocağı mı açsak napsak
iyi fikir gibi, çok değil birkaç sene evvel bu paraya iskender yeniyordu :D
güncelleme yazan varya
Sebebinin %40'ı kendisi haberi yok