Zenginlere is yapıyoruz ama zengin olamiyoruz?

Su an babamin dekorasyon, tadilat uzerine kurduğu kucuk Bi isletme var. Yalilarda oturan insanların evlerini yapiyolar, yenikoyde Bi restorani yaptilar vs. Zenginlere calismalarina rağmen biz hala Zengin değiliz. Aralarina giremiyoruz. Babam 10 yil once Iflas etmisti. O zaman başka Bi işi vardı. O zamanda yasam kalitemiz çok yuksekti tabiri caizse orta üst siniftik. Ama yine zenginlerin arasinda değildik. Nasıl zenginlerin arasina girilir? Kendimi aptal givi hissediyorum
Zenginlere is yapıyoruz ama zengin olamiyoruz?
Cevapla