Zenginlerin yaptıkları çoğumuzun gözüne batar, görgüsüzlük olarak nitelendiririz peki biz zengin olsak daha mi farklı olurdu?

Zenginlerin yaptıkları çoğumuzun gözüne batar, görgüsüzlük olarak nitelendiririz peki biz zengin olsak daha mi farklı olurdu?
Zenginlerin yaptıkları çoğumuzun gözüne batar, görgüsüzlük olarak nitelendiririz peki biz zengin olsak daha mi farklı olurdu?
Cevapla