Bizimde paramız Türk TL si yerine Euro veya dolar olsa çok güzel olmaz mıydı?

Bence çok güzel olurdu bu şekilde dolar altında ezilip köle gibi çalışıp hiçbir şeyin sahibi olamıyoruz😥

Bizimde paramız Türk TL si yerine Euro veya dolar olsa çok güzel olmaz mıydı?
Cevapla