Hiç anlamam vergilerden, stopaj o bu şu bir şeyler var ailemin işletemediği dönemlerden. Getirisinden çok götürüsü olduğu için kira sözleşmesinin bitmesini bekliyorduk. Muhasebecimiz vardı aslında ama ne işlem yaptı ya da hani bir şey yapabilir miydi bu konuda bilmiyorum.
Bilen varsa hiç değilse şunu şunu araştır derse sevinirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kazancı olmayan işletmelerin vergi borçları ile ilgili olarak, işletmelerin vergi borçlarını kanıtlamak için vergi dairesine başvurarak durumlarını açıkça belirtmeleri ve gerekli belgeleri sunmaları gerekir. Vergi dairesi, işletmenin kazancının olmadığını kanıtlamak için gerekli belgeleri inceleyecek ve işletmenin vergi borcunu düzenleyecektir. Bu konuda daha fazla bilgi edinmek için vergi dairesine başvurabilirsiniz. Eğer bu konuda daha fazla bilgi edinmek isterseniz, T. C. Resmî Gazete veya SORU VE CEVAPLARLA KAMU ALIM İHALELERİNDE VERGİ BORCU2 gibi kaynaklardan daha fazla bilgi edinebilirsiniz.
Yani muhasebeciniz varsa onun ilgilenmesi lazım ve gelir olmasada belli vergiler var ödemeniz gerekiyor sadece gelir vergisi odemezsiniz
Her ay normal ödenen vergiler oluyor muhasebecinizden düzenlediği beyannamalere bakmak isteyin onlarda yazar. Ekstra kdv çıkarsa devlet fazladan vergi alır. Gelir yüksek olduğu için