Kazancı olmayan işletmeye vergi borcu geliyorsa bu durumda ne yapılabilir, kazancımız olmadığını nasıl kanıtlayabiliriz?

Hiç anlamam vergilerden, stopaj o bu şu bir şeyler var ailemin işletemediği dönemlerden. Getirisinden çok götürüsü olduğu için kira sözleşmesinin bitmesini bekliyorduk. Muhasebecimiz vardı aslında ama ne işlem yaptı ya da hani bir şey yapabilir miydi bu konuda bilmiyorum.

Bilen varsa hiç değilse şunu şunu araştır derse sevinirim.

Kazancı olmayan işletmeye vergi borcu geliyorsa bu durumda ne yapılabilir, kazancımız olmadığını nasıl kanıtlayabiliriz?
Cevapla