Bugün şöyle bir şey okudum: "Bir ürün çok pahalı geliyorsa sizin için üretilmiyordur." siz ne düşünüyorsunuz?

Pendik metrodaki büfeden 7 liraya su aldım. yarım litre su için çok pahalı geldi bana. Yani su bile benim için üretilmemişse s.. k. tiğimin dünyasında benim için ne üretildi? Napalım a q aslan gibi nehir kenarından mı içelim?

Bugün şöyle bir şey okudum: "Bir ürün çok pahalı geliyorsa sizin için üretilmiyordur." siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla