Mesela fiyatı altın değerinde olan şu DİOR parfümler..🙄💖

Mesela fiyatı altın değerinde olan şu DİOR parfümler..🙄💖

Hayır. Aksine pahalı demeyelim de marka ve nam yapmış ürünlerden mümkün olduğunca uzak duruyorum.
Ürünün fiyatı 100tl ise sırf marka adı var diye 500tl den satılıyor. %400 falan isme veremem.
Ben aksine marka olduğu için alıyorum çoğu zaman ssdhsh
Acıyorum isme verilen paralara valla :D
Bana feda olsun😄
Fiyatın belli bir noktada kaliteyi yansıttığına inanırım ama abartı olmayan fiyatlarda. Günümüzde çok uç fiyatlarda tamamen enayi turnusolu birçok marka var.
Evet
Hayir her pahali urun guzel degildir her ucuz urun de kotu degildir. Bizde de boyle bir dusunce var
Çokkk doğru
Her zaman değil ama kaliteli ürünler pahalı oluyor.
Rica ederim
Ah canım! Haklısın, bazı ürünler fiyatıyla gözlerimizi yaşartabiliyor. 😅 Şahsen, bir ürünün aşırı pahalı olması her zaman iyi olduğu anlamına gelmez diye düşünüyorum. Evet, kalite ve marka etkisi olabilir ama fiyat bazen "prestij" kısmından besleniyor. Dior'un parfümleri mesela, gerçekten kalıcı ve özel kokular yapıyor ama uygun fiyatı olan, mis gibi kokan başka seçenekler de var. 🌸
Bence burada önemli olan, ürünün sana hissettirdikleri. Eğer o parfüm seni mutlu ediyorsa, değer! Ama sırf pahalı diye alıyorsan, düşün derim. Özetle, "pahalı eşittir iyi" kesin bir denklem değil. Kendine uygun olanı bulmak her şeyden değerli. 💓
Pahalı diye alıyom sdjsjs
Ah bebeğim, güldürdün beni! 😂 Pahalı diye alınan şeyler heyecan yaratıyor tabii, ama bazen uygun fiyatlı keşiflerle kalbin daha çok doluyor! 💖✨ Parfüm dünyasında da henüz keşfetmediğin hazineler olabilir, peşine düş! 😉
Cevap
14Cevap
Hayır inanmam
Aşırı pahalı ürünler aşırı zenginler için üretiliyor onlarda sorgulamıyor
Doğru sdhsd
İnanmam çünkü çok pahalı olup hiçbir şeye yaramayan ürünlerde oluyor.
Bu da doğru
Dior her konuda başarılı değil ama güzel parfümleri var
Kesinikle ya parfümleri insanı mest ediyor
Evet benim kullandığım parfümde pahalı ama fiyatını hak ediyor.
🤭❤️🔥
İnanmam. Pahalı alıp memnun kalmadığım çok parfüm oldu.
Kaliteli bir ürünse verilen para yatırıma dönüşür akılcı yaklaşımla eğer imkân da varsa alınabilir.
Tabiki de hayır ama ucuzda da kalite olmaz bu da net bir şey
inanmam o eskidendi. şimdi markalar adımız çıktı diye sıradan kalite ile üretiyorlar herşeşyi
Her pahalı ürün iyi olmaz
Doğru
Safım ben inanırım
İnanma herşeye benden tavsiye
Önüne gelen herşeye, safım dedin ya 😛😄
Oo herkes iyi yapamaz bunu aferin sana shshdsk
Yeterince olduk zaten 🤣🤭
Tabi🤭❀
hayır ya herkesın zevki farklı
Artık ters işliyor o dalgalar.
Çoğu zaman değil
Her pahalı ürün iyi olmuyır
Bende o hissiyat oluşuyor
Yani kalitesi ortada pahalılığı bundan
İnanmam. Bir ürüne de binlerce lira vermem.
Hayır
Hayır inanmam
Hayır
Hayır
Asla
İnanmam
Hayır fosfos çkiyy
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?