Kesinlikle kola diyorum ben bu soruya... Sizin "Çok pahalı ama almadan da duramıyorum." dediğiniz ne var?


Aslında hiç bir şey çok pahalı değil TL çok değersiz ve maalesef asgari ücret çok düşük ve bunlar iyi günlerimiz daha kötü olacak :(( seçime kadar ekonominin içine iyice edecekler. Seçimden sonra ek zamlara hazır olun.
Cevap
20Cevap
Kıyafet, kıyafet ve kıyafet...😂 Kıyafete harcadığım parayı kenara atsam gerçekten güzel bir birikimim olurdu
Her şey diyorum :D Şu an para verdiğim hiçbir şeyin ederi olmadığını o kadar iyi bilmeme rağmen bırakamıyorum da alışveriş yapmayı
Kola kahve sigara ve viski
Peynirler çok pahalı bizde ayda 4-5 kilo tüketiyoruz kişi başına düşen aylik miktar ortalama 1kilo çok mu acaba..
Hayır yok..
İstediği mi alabilecek maddi imkanın var.. Çok şükür 🙏
İce tea A101 de 2l lik 15₺ olmuş geçen sene bu zamanlar 6₺
Kahve 🥲 ne yapabilirim benim de tek kötü alışkanlığım bu
Her şey pahalı ama alkol ve sigara sanırım en pahalıya mâl olanları.. Keyifli geceler..
Dışarıdan yemek söylemeyi bırakamıyorum illa yenecek o dürüm lahmacun kokoreç vs neyse
çok zararlı umarım vazgeçersin
ayda bir içerim ben sadece
Fotodan kopya çekeyim kola pahalı olsa da alıyoruz xd
Pedler pahalı temel ihtiyacın pahalı olması almazsak olmaz maalesef
Karamelli beyaz çikolata pahalı ama gelde alma ımmmmm harika ya 😍
Sigara. Alt tarafı ot 29 lira olur mu 🤦🏽
Sigara, Parfüm ve Benzin
Limonata kola ve abur cubur
Alkol herhalde cep yakıyor artık
Soğuk içecek derim ben de buna ya. 😂
Mahlep şarabı ve bitter çikolata 😔
Sigara ve kola, bide spor salonu üyeliği. 🙄
Benzin, kedi maması, nar ekşisi..
Apple İphone
seçerek alıyom
Apple
tadelle king
sigara 🥺
Heets sigara 🥴
çiğköfte, cips, kola filan
Market poşeti djsfjs
Apple
Skechers
Alkol
Tekirdağ altınserisi
Kola
Redbull Magnum
Sigara.😀
Redbull
Dondurma
Tadelle
benzin..
Tabuk kanks
carlsborg
Galaxy Watch 4😪
kahve
Sigaraaaa
sigara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?