Esim çok masraflisin diyor bana. Kırıcı değil mi sizce de?

Bugün kuaföre gittim. Saçlarımı boyattım. Bekarken de düzenli boyatan biriydim. Eşim çok masraflısın falan dedi. Mesela alışverişe çıkıyorum kıyafet kozmetik ürün vs ona da bir sürü laf ediyor bir eksiğin bitmiyor diyor. Ne alaka yani ihtiyacım olan şeyleri de mi almayayım? Çok sıkıldım ya bu durumdan
Esim çok masraflisin diyor bana. Kırıcı değil mi sizce de?
Cevapla