hangisini sayayım hangisini... 2 tane oje bile alınmıyor 🥲

hangisini sayayım hangisini... 2 tane oje bile alınmıyor 🥲

Dostum bir zamanlar 50 TL ile aldığımız bir çok şey artık 50 TL'ye alamıyoruz. Peki hangileri mi? İşte bazı örnekler:
- Bir kutu sigara: Önemli bir kısmını sigara fiyatları oluşturuyor.(tamam şu an alınıyor ama birkaç aya zor bunuda eklemek istedim)
- Belli bir miktarda kağıt, kalem, silgi vs: Okulların teçhitatları, kalem, silgi gibi ihtiyaçlar artık çok daha pahalı.
- Bir tavuk: Çoğu konuda olduğu gibi tavuk fiyatları da artmış durumda.
- Bir paket peynir: Artan gıda fiyatları arasında peynirin de olduğu bir çok gıda ürünü bulunuyor.
- Üçlü tost: İstenilen şekilde 3 tostu artık 50 TL'ye alamıyoruz.
Bu sadece birkaç örnek. Maalesef, hayat pahalılığı hemen her şeyi etkiliyor!
Eskiden casinoya giderdim 50 tl atardım üstüne yemek yerdim tıka basa ama şimdi bir değeri kalmadı artık maalesef..
Eziç den bir bütün tavuk alırdım pilavda yanında şimdi alamıyorum.
Cevap
30Cevap
Bir çok şey var maalesef
Bundan 3 sene önce 50 tl ile günde 2 kere hatay usulü zurna tavuk döner söylüyordum (patates kızartması ve ayran dahil) Üstüne de kafeye gidip kahve içiyordum. Para üstüyle de cips alıyordum 😊
Şimdi birtane dürüm çiğköfte etmiyor
ayy hepsini canım çekti şu an +250 falan
250 den bile fazla. Döner aynı döner menü şu an 130 tl. 260 döner starbucksta bi kahve 70, cips 30 330 tl ahsjss
oy oyyy 🥲
Ardı arkası kesilmeyen zamlarla millette beyin mi bıraktılar ki bunu hatırlayalım?🤷♂️
Pandemiden önce 2 poşet içecekler kekler cikolatalar topluyordum 2 3 hafta yiyordum simdi 3 4 tane sey aliyorum 200 lira para veriyorum
Eskiden çok iyi hatırlıyorum
Çocukken sokakta bir adam 10 TL vermişti
Bayramdı o zaman
Ve 10 TL bizim için çok paraydı
3 tane oje alınabilir pahalıya özenme gereği duymayip bimden alırım. ya da gider osuruk parfümü alırım isejjsensjejskejwjdjej
Maybelline nin far paletleri 40 liraydı, artık alınmıyor😅
Daha alta inersek 5 lt yağ alınıyordu ama artık 1 litre bile alınmıyor sanırım
Bu paranın altına önceden kola cekirdek ve altın alınıyordu şimdi ise bu 50 TL yi geçiyor
kola olmuş 45 tl :(
Evet maalesef öyle napalım içimizden geçtiler sağolsunlar hayaller iptal 😏
pçöff gençliğin baharıı
Valla makyajdan çok tavuk geliyordu o bana yetiyordu 😂😂😂
Eskiden kasıt ne kadar eski? Dün de bugüne göre eskide kaldı
Kıyafet. şu an 50 lira altı iç çamaşır bile yok nerdeyse.
Eskiden bi kac tane kiyafet alabiliyordum. simdi 50 tl ye t shirt bulamıyorum!!! 50 tl ye İstanbul'da gezebiliniyordu ya simdi 500 tl ye gezilebiliyormu acaba
Bu paraya eskiden kimse şeref alamazdık. Şimdi herkes satıyor.
İki kilo domates alamıyorsun artık eskiden 50 lirayla bütün dolabı doldururdun
O zaman da 50 TL pahalı geliyordu asgari ucret düşüktü çünkü
Çok şey var ama bu konudaki en ağır mağduriyeti Ben zaten 50 liralık alıyorum diyenler yaşadı
onlar olayı anlamamış bile olabilir :D
😃👍
Sigara yazayım zaten bi kaç güne o duruma geliriz
Ben hep 50 liralık dolduruyordum depoyu 😅😅💡💡 artık koklatıyorlar anca
Eskiden 50 TL ye 3 tane kırmızı Tuborg aldığımı hatırlıyordum, şimdi üstüne 5 lira ekliyorum, TL resmen Bira karşısında değer kaybetti 🤬🤬🤬😔
25krş simit 25 krş ayran alırdım şimdi 50 liraya tuborg kırmızı aldım
Elektrikli süpürge almıştım fantom dik süpürge 😂
vayy beee
50 TL ye vantilatör alırdım.
geçen sordum 1100 tl dedilerr
Aynen.. Birde netten almak istemiyorum, full kırık çıkıyormuş.. 700 TL buldum masa tipi alcam.
Evet netten alınanlar kargoda kırılabiliyor masa tipi kullanışlı mı acaba ayaklı daha iyi gibi
Masa en iyisi bence.
şu an anca 2 cips alırız o paraya
duuritoss cubun 🤣
Akaryakıt 😃
2018de falan yine alınıyordu ama artık 500 tl bile yetmiyo
fişlere ve kart ekstrelerine bakamıyom fobim oluştu 😭
Valla şimdi 50 Lira gözümde 5 Lira gibi çok değersiz para
Ruj alırdık mesela şimdi zor 😂
Kitap.
Eskiden de bir şey almıyordu şimdide
abur cubur poşeti dolardı
50 lirayı 5 tele gibi düşüncen artik
Bir paket siğara oluyor ancak
İskender alıyordum 2 tane
kıl payıyla bi damacana su bile alınmıyor artık mk
harbiden heee
Hiçbi halt alinmaz
akıl sağlığı
Yumurta
Ayakkabı 😀
unuttumm shsh
Bir çeyrek alırdık
İki paket sigara alınmıyor
Ayakkabı
Mazot
Çakmak tası 😔
Aklına ne geliyorsa
Çok şey
Et döner
çok şey vardır :)
Napalım 'KADER"
kadereee baaağğğk :(
Kadın sjsjsh
Çok şey
T-shirt, elbise
Tişört
Her şey
Her şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?