İzmir'de nakliyeciler akaryakıt zamlarından dolayı kontak kapatmış. Kontak kapatmak çözüm olur mu?

Bildiğiniz gibi yakıtlara 7 TL civarlarında zam geldi. Bundan dolayı Bornova'da Nakliyeciler Sitesi'nde kamyoncular zamlara karşılık kontak kapatmış. Emniyette alkış ve ıslıklarla yürüyüş yapanlara izin vermemiş.

İzmirde nakliyeciler akaryakıt zamlarından dolayı kontak kapatmış. Kontak kapatmak çözüm olur mu?
İzmir'de nakliyeciler akaryakıt zamlarından dolayı kontak kapatmış. Kontak kapatmak çözüm olur mu?
Cevapla