3 ay

İzmir’de metrodan İZBAN’a aktarma neden pahalı, indirim ve ücretsiz aktarma nasıl işliyor?

  • Metrodan İzban'a aktarma yapıldığı zaman normalde aktarma ücretsiz olması gerekmiyor mu? Çok fazla para kesti benden yüz yirmi lira mı neydi. Sonra İzban'dan inince kartımı okuttum. Bir kısmı geri yüklenmiş bile olsa yine de hâlâ para kesintisi vardı bayağı. Acele ettiğimden tam göremedim. ama sanırım altmış lira mı ne kesti. Bu neden böyle oldu. Aktarma İzban'da geçerli değil mi?
İzmir’de metrodan İZBAN’a aktarma neden pahalı, indirim ve ücretsiz aktarma nasıl işliyor?
Cevapla