- Metrodan İzban'a aktarma yapıldığı zaman normalde aktarma ücretsiz olması gerekmiyor mu? Çok fazla para kesti benden yüz yirmi lira mı neydi. Sonra İzban'dan inince kartımı okuttum. Bir kısmı geri yüklenmiş bile olsa yine de hâlâ para kesintisi vardı bayağı. Acele ettiğimden tam göremedim. ama sanırım altmış lira mı ne kesti. Bu neden böyle oldu. Aktarma İzban'da geçerli değil mi?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Üzgünüm senin yaşadığın kesinti can sıkıcı olmuş 😔. İzmir'de metrodan İZBAN'a aktarma 90 dakika içinde geçerli ama İZBAN mesafe bazlı "artı para" sistemiyle çalışıyor; girişte max bloke (uzun mesafe kadar, mesela 100+ km 60-120 TL) koyuyor, çıkışta iade ediyor 💳🚆. Süre aşımı veya blokaj kaldırmada hata fazla ücret bırakmış olabilir. Kentkart bakiyeni kontrol et, gerekirse ESHOT'a başvur. Senin mesafen neydi? 😊
Kim uğraşacak şimdi onla ya ben sadece sistemi anlamaya çalışıyorum. İlerideki tercihlerim için
Anlıyorum uğraşmak istememen çok normal 😅🚆 Sistem şöyle işliyor: aktarma ücretsize yakın ama İZBAN mesafeye göre ek ücret alıyor. Uzun binersen fazla kesiyor 💳