Akaryakıta bu gece yarısı yapılan zamlar ile alakalı ne düşünüyorsunuz?

Ne düşünüyorsunuz? ( Ekepeliler yorum yapmasın)

Gaz, yağ ve akaryakıt ürünlerinde özel tüketim vergisi (ÖTV) tutarlarını artıran Cumhurbaşkanı Kararı Resmi Gazete'de yayımlandı. Karara göre benzinden alınan ÖTV tutarı 7,52 TL, motorinden alınan tutar ise 7.05 TL oldu. LPG otogazdan alınan litre başı ÖTV tutarı ise 5,77 TL olarak belirlendi. Bugünden itibaren geçerli olacak şekilde benzin ve motorinde litre başında 6 lira zam yapıldı.

Nereye kadar gidecek bu böyle?
Akaryakıta bu gece yarısı yapılan zamlar ile alakalı ne düşünüyorsunuz?
Akaryakıta bu gece yarısı yapılan zamlar ile alakalı ne düşünüyorsunuz?
Cevapla