Pera palas'ta gece yarısı hakkında ne düşünüyorsunuz?

şahsen oyunculuktur bilmem nedir öyle teknik şeylere girersek eğlencenin tadı kalmıyor. diziyi eğlenmek, vakit geçirmek, başka hikayeler dinlemek için izleriz. öyle bariz berbat bi oyunculuk göremedim ben. ve dizinin beni şaşırtması vesaire çok hoşuma gitti. halit'in tutkulu aşkı bence izleyiciye geçiyordu. tema da çok hoşuma gitti benim. özellikle en çok etkileyen detay, esra haliti ilk kez gördüğünde halit onu çoktan tanıyor ve bekliyordu. halit esrayı ilk gördüğünde de esra onu çoktan tanıyordu. esra peride mi yoksa peride'nin ikizi mi onu çok merak ediyorum. çünkü ayrı zamanlarda iki bebek aynı otelde bulunuyor. 2. sezonu merakla bekliyorum. siz ne düşünüyorsunuz?
Pera palas'ta gece yarısı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla