Erkek arkadaşımdan borç aldım, IBAN at deyince hemen tamam dedi. Kötü hissettim, haksız mıyım?

3 senelik bir ilişkim var evlenme teklifine kadar edilldi ciddi akışına bıraktın bizi sıkıştım 2600 TL kredim için borç aldim verdi şimdi haddinden fazla ince düşündüğüm için ibaniat maaasimi alinca veriyim dedim tam olur atarım dedi kötü hissetmen azından gerek yok desetdi zaten ben vericem ama kötü hissettim durumu iyi olduğu halde haksuzmiyim sizce
Erkek arkadaşımdan borç aldım, IBAN at deyince hemen tamam dedi. Kötü hissettim, haksız mıyım?
Cevapla