Erkek arkadaşım hep borç istiyor, bu sefer yüklü miktar vermedim diye yanında olmamakla suçladı. Bana yapılan haksızlık değil mi?

Merhaba ben yurtdışında yaşıyorum ve erkek arkadaşım türkiyede benden hep birşeyler getirmemi istedi hediye hep getirdim, borçda Verdim hep. şimdi yüksek miktarda borç istedi bende vermediğim için beni onun zor zamanında yanında olmadığım için tepki gösterdi soğuk davrandı. Sonrada özür diledi beni çok sevdiğini söyledi. Ben ayrıldım çünkü zoruma gitti bu olanlar. Üzgünüm böyle olsun istemezdim ama haklı değilmiyim? Peki neden o zaman üzülüyorum?

Erkek arkadaşım hep borç istiyor, bu sefer yüklü miktar vermedim diye yanında olmamakla suçladı. Bana yapılan haksızlık değil mi?
Cevapla