Zorda kaldığım icin bi arkadaşımdan borç istedim ama yok dedi cok utanıyorum Şu an benim hakkımda kötü düşünmüş müdür?

Normalde kimseden birsey istemem ama düşmem kalkmam dememek lazım çok utanarak sordum zaten ama yok dedi kendimi Şu an çok kötü hissediyorum sizce gözünde düşmüşmüyümdür

Zorda kaldığım icin bi arkadaşımdan borç istedim ama yok dedi cok utanıyorum Şu an benim hakkımda kötü düşünmüş müdür?
Cevapla