Ev sahibine kiranın birkaç gün gecikeceğini söyledim, bana kendinizi %200 zamma hazırlayın dedi. Ne diyebilirim?

Asgari ücret bile almiyorum Eylül'de bitiyor senelik sözleşme şimdi %200 derse ben sokakta kalırım başka alternatif yok , başımın da belaya girmesini istemiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Aptal aptal görüş parlaylasan zavallılar siz bir uzaklasin sorumdan aklınız sizde kalsın
Ev sahibine kiranın birkaç gün gecikeceğini söyledim, bana kendinizi %200 zamma hazırlayın dedi. Ne diyebilirim?
Cevapla