Ocak ayında çıkacağım diyen kiracı mart ayına kadar zaman istedi, bekleyeyim mi?

Arkadaslar kiracımın 2. senesi bitti. Dün yani 5 ocakta 3. seneye kontrat otomatik yenilendi ama kendisi bana Haziran ayından beri evi ocakta kontrat süresi biter bitmez boşaltıcağını söylemişti bugun konuştum ve şimdide benden Mart ayına kadar müddet istedi bir aksaklık yaşadım beni marta kadar idare et martta kesin çıkıcam dedi şimdi benim elimde kiracının imzası olan boş tahliye taahhütnamesi var ben bunu Mart ayına kadar beklesem Mart ayında da çıkmazsa tahliye taahhütnamesinde tarih kısımlarını doldurup mahkemeye versem çıkarabilir miyim? (yargıtayın boş imzalanan tahliye taahhütnamesinden doğacak bütün sorumluluğun kiracıya ait olduğuna dair bir sürü kararı var yani tarihleri benim doldurmamı yargıtay kabul ediyor ondan yana sıkıntı yok) benim sorum kontratın yenilenmiş olması tahliye kağıdını kullanmama bir engel olur mu olmaz mı?

Mart ayına kadar bekle çıkmazsa tahliye taahhütnamesi kağıdını doldur mahkemeye ver
Mart ayına kadar hiç bekleme direk tahliye kağıdını doldur mahkemeye ver
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Adamla birde son kez konuşmak için arıyorum hanı sorucam bak Mart ayı kesin dimi ona göre beklicem seni dicem ama adam telefonlarıda açmıyor
Ocak ayında çıkacağım diyen kiracı mart ayına kadar zaman istedi, bekleyeyim mi?
Cevapla