Asgari ücrete zam geldi diye ev sahibim kirama nerdeyse % 200 zam yaptı. Beni çıkarabilir mi?

900 lira olan kiram oocak ayindan sonra 2500 lira olacak. Kira sözlesmem de yok, kirayı banka hesabina yatiriyorum. Kanuni hak yuzde 25. Fazlasini vermesem bi durumda beni dava etse ne cikarabilir mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Metropol bir sehir degil burasi. 1 sene icinde 600 opan kirami 900 e cikardi zaten. Dairem yarim daire, diger yarisini da bir baskasi kullaniyor. Az bile diyenler icin, buralarda fiyatlarin geneli kriz oncesi buydu zaten
Güncellemeler
+1 yıl
2 sene bu evde oturmak zorundayim sonra alsin...
Dava etse 2 sene surer mi?
Asgari ücrete zam geldi diye ev sahibim kirama nerdeyse % 200 zam yaptı. Beni çıkarabilir mi?
Cevapla