Hayatımdaki sorunlardan gerçekten sıkıldım. İş bulamıyorum. Faturalar üst üste. Dolap boş stresten midem ağrıyor artık. Neden yaşıyorum onu bile bilmiyorum.
Sen güzelce CV hazırla ve olabildiği kariyer, yeni bir iş ve secretcv ye ekle. Ayrıca işkur un sitesine de bak mutlaka. Yapmışsındır bence bunları ama söyleyeyim dedim. Bu 15 gün içinde kaç işe başvurdun?
Biliyorum bu süreç çok zorlu geçiyor, çok iyi anlıyorum seni, aynı yoldan ben de geçtim. İşkurda ilanlarda numara oluyor, sen onları arasan pazartesi? Ben o zorlu dönemden böyle milleti arayarak iş bulup çıkmıştım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Konuşalım, bu kadar stres yapma. Ben de o dönemden geçtim pandemş zamanı, seni çok iyi anlıyorum. Ölüm dışında her şeyim çözümü var.
Benim umudum yok ama
Umut her zaman olacak, olmak zorunda.
Üniversite okudun mu?
Evrt okudum
Hangi bölüm okudun?
Bunları burada söylemek istemiyorum sitede eskiyimçünlü
Anladım.
Ne zaman mezun olmuştun?
Yorulma, sıkma canını, bir yolunu buluruz.
10 yıl oluyor
En son ne zaman çalışmıştım?
15 gün önce
Kaç işte çalıştın, çalıştığın yerlerde ne kadar süre çalıştın?
Uzun işlerde çalışmışlığım var
Sen güzelce CV hazırla ve olabildiği kariyer, yeni bir iş ve secretcv ye ekle. Ayrıca işkur un sitesine de bak mutlaka. Yapmışsındır bence bunları ama söyleyeyim dedim. Bu 15 gün içinde kaç işe başvurdun?
450 civarı
İşkura baktın mı hiç?
Başvurum var dönüş yok
Biliyorum bu süreç çok zorlu geçiyor, çok iyi anlıyorum seni, aynı yoldan ben de geçtim. İşkurda ilanlarda numara oluyor, sen onları arasan pazartesi? Ben o zorlu dönemden böyle milleti arayarak iş bulup çıkmıştım.
Hayatta herkesin mutlaka dibe vurdugu karanlik donemler vardir. Mucadeleyi birakmamalisin.
Geçmiyor bu süreç bitmiyor.
Iyi anliyorum, zamaninda ben de senin gibi dusunuyordum ama inan geciyor, gececek.
Ben her an vazgeçebilirim herşeyden
Yanlis yaparsin.
Saçmalama niye öyle düşünüyorsun, iş bulursun ya. Çok seçici olma, gir bir yere daha iyileri denk gelince, oradan oraya geçersin.
Seçici değilim
Geçmiş olsun hakkında hayırlısı olsun
Sagolun
Rica ederim kaç yaşındasın
33
Yaşın geç değil hanımefendi daha çok yaşınız var
Size tavsiyeler verebilirim isterseniz
şükür etmeyi öğrenmen lazım der şimdi birileri
umudunu kaybetme
hayat için çırpınıyorsun
Yoruldum
Çok uzağa gitme ülkemize bak çok şey görürsün
Kimse umurunda değil artık ülkeye bakınca her şey müstahak geliyor
Öyle de zaten. Gebze civarına yakın isen iş konusunda yardımcı olmaya çalışırım?
Değilim maalesef
Bime başvuru yap
Onların hepsine yaptım
Neredesin sen
Ben atlattim sayilie o durumu
Herkes inan aynı
geciyor bu gunler de
Geçmiyor.
Evde calisan yok mu
Tek yaşıyorum
nerde yasiyorsun
Büyşkşehirlerden biri diyeyim
marketler eleman ariyor. gecici sure calisabilirsin