Selam 👋
3 senenin ardından İsveç’teki görev sürem sona eriyor. Birikimlerimi altın fonu hesabına yatırdım günlük getirisi 26,77€

bu meblağ ile hem rahat hayat hemde gezip tozabilir miyim?
not: kendi dairem var kira derdim yok ☺️
Selam 👋
3 senenin ardından İsveç’teki görev sürem sona eriyor. Birikimlerimi altın fonu hesabına yatırdım günlük getirisi 26,77€

bu meblağ ile hem rahat hayat hemde gezip tozabilir miyim?
not: kendi dairem var kira derdim yok ☺️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yaşarsın ama tat almayabilirsin, belki çok yormayan keyfi işlerle uğraşıp sorunu aşabilirsin. 16.000 gibi bi’ parayla yaşanır, ancak temel seviyede
En az günlüğün 500 tl olmalı
O bile çoğu şehirde yetersiz kalabilir
Aynen
2.000 şart
2 bın tl
Günlük 90€ üzeri kazanmam için İsveç’te olmam gerek 😄
Boş ver sen isveçi hade çık gel