Geçiminizi sağlarken zorlanıyor musunuz özellikle evli olanlar?

Eşim asgari ücretten biraz fazla alıyor, ben ücretli öğretmenlik yapıyorum, İstanbuldayiz ev kira. şu an bile zar zor geçiniyoruz çocuk falanda olsun istiyoruz yani ömür boyu bu şekilde yaşamak istemiyoruz yerimizde saya saya. Çalış atan demeyin o da çok zor ama elimden geleni yapıyorum. Sizler zorlaniyor musunuz merak ediyorum? İnsanlar asgari ücret alıp çocuk yapıyor falan nasıl bakiyolar ya da düşünüyorlar

Geçiminizi sağlarken zorlanıyor musunuz özellikle evli olanlar?
Cevapla