Ailenizin maddi durumu yok ve sizinde geçiminiz iyi, çocukta yok, yani eve gayet yetiyor. Ailenize bi miktar yardım yapıyorsunuz ama eşiniz mirin kırın ediyor. Böyle bi durumda ne yaparsınız? Ben kesinlikle aileme destek vermeye devam ederim. hayırdır derim sen kimin parasını kime soruyon. Seni aç mı koyuyorum sanki bana çıkışıyorsun. Hem yarın birgün kendi ailesi de desteğe ihtiyacı olacak belki. o zaman da ona destek veririm ama böyle sorun çıkarması canımı sıkardı açıkçası. Benim ailem onunda ailesi değil mi zaten.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Evli falan değilim sadece soru amaçlı soruyorum. Kardeşim kendisi polis ama karısının sözünden çıkamıyor. Kendi ailesini bile ziyaret etmeden karısının ailesine gidiyor kılıbık. O yüzden sordum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer