AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
195Cevap
Yani şekerim bu devirde 14 bin Tl ne ki? Asgari ücretli işe gir en fazla 4 aya ödersin. Bu çok da önemli bir şey değil. 22 yaşındayım şahsen ben hayata tutunmaya çalışıyorum. Akışına bıraktım.
Ben de vallah
Aylık kredi kartı borcum oluyor. O da ayda genelde 11bin civarı oluyor. Başka da borcum yok
Borcum falan yok tutumluyum gereksiz harcama yapmamaya dikkat ediyorumm
Borçlanmak için çok erken bir yaş. İnşallah çabuk ödenir biter.
Borç iyidir
İnsanı ateşler
Tabi fatura seviyesindeki borçlar değil
O da kyk burs parası mı 🤣
Zamanında almak güzeldi değil mi? 🤣🤣
Çalışıyorum ve 15 bin civarı param var
O da erir gider gibi..
Senin yaşındayken benimde 19000 TL borcum vardı 16 yıl önce.
Benim yok çok şükür, senin ki de ödenir umarım
Belli birikimlerim var ve az miktarda borç onlarda beyaz eşya yüzünden
O yaşımda 2 tane ata lira altınım vardı😂 nasıl bu kadar borcun var?
Hiç borcum yok çok şükür evim arabam bankada param var
20 yaşında 700k
Ama borç sayılmaz çünkü devriyeye soktum o parayı sıcak para geliyor
400 bin tl borcum var.
Allaha şükür ki hiç birinin ödemesi gelmedi. Yaş 31
TL bazında milyonerim 20 yaşımdayım hem de hiçbir yerden destek almadan geldim bu noktaya 💪
Benim de 16 bin borcum var ve bu gidişle daha da olur. 😂
🤣 benim aylık kredi kartı borcum 20k yi buluyor
Var bir çok şey hesaplamadım lakin gönlümün prensesi olmayınca inan her şey boş
#Mirliva
Evim var arabam var işim var sağlığım. Yerinde şükür
14 bin bir şey değil ki
Asgari ücret 8500 zaten
Borcum yok, alacağım var. Hiç sevmem ben borçlu kalmayı.
Yas olarak sende 10 yıl fazlam , ve daha fazla borcum var
Azmış ya sıkma canını. Hem bunlar hep tecrube 🙂
Bilmemek kaç yaşında bitmeyen bı sevgim var @SymrnaCityStyle
Yanlış anlayacak şimdi ama hayirlisi
Kaç yaşındayım ben
Söylersen keserim
Neee bilim abi?
Sana Cevap vermek için fenomenin engelini kaldırdım.
@SymrnaCityStyle 😂😂
Neyi yanlış anlatacağımı anlamadım.
Anlayacağımı.*
@SymrnaCityStyle bitmeyen bı sevgim var deyip etikrylleyince asıl anlaman gereken (yaş kısmını) yeri değilde sana aşık oldumu falan sanarsin diye dedim kfkfkrkk
Öğretmenindir o ya.
@SymrnaCityStyle yok Johnny i kastetmiştim
Tamam. Buradan yazma bir daha. Engelliyorum fenoyu yine.
ben 22 yaşımdayım hesabımda 30 binlira param ver ablası
3 sene sonra 100 bin borcum olucak en az. Kendine şükür etmelisin 😂
30 yaşındayım 120 bin borcum var 3 ay sonra bitiyor 🥹🥹
Ödenecek rakamlar boş ver. Bu ülkede doğmamış çocuğun borcu var.
23 yaşımda bir tane canım var.
O da bende kalsın yani...
Borcum yok sahislara, sadece Yaradana can borcum var 😎
20 yaşında 2 tane icra dosyam vardı ailemin haberi yoktu borçun miktarına bile bakmıyordum yüzleşmeye korktuğum için banka hesaplarım bloke edilmişti askerdeyken bana para gönderirlerdi parayı alana kadar banka el koyardı, param olduğu zaman arkadaşımın hesabına yatırırdım sürekli buradaysa bir ihanet yedim 25 yaşına geldiğimde bu borçu ancak bitirdim 6 yıllık bir şürecti şuanda çok iyi durumdayım kendimce kapanmayacak borç yok
23 yasındayım
Arabam
Bir miktar altınım var
Borç yiğidin kamçısıdır sözü benim için söylenmiş :) 100bin lira civarında var.
GSS Borcu var 982 liraya çıkmış, şaka gibi resmen. Belki sende de vardır bak istersen
Her zorluğun yanında kolaylık vardır. Allahın izniyle tez zamanda kapatırsın inşallah.
120 bin tl borcum var 28 sene arti hapis oyle icra flen degil baska sey
29 yasindayim.
136bin tl borcum var en cok dügün icin bunlar, toplam hisse senetlerle beraber 100 bin tl de birikmisligim var 🤗
32 yaşındayım 300 k civarı borcum var.
Problem değil bence, seninkisi
ben o yaşlardayken sadece alacağım vardı ama o zamanlar ıphone yoktu :) dolayısıyla borç yapacak çok fazla teknolojik alette yoktu
Belçika’da yaşıyorum 22 yaşındayım ve 10.000€ değerinde altınım var öğrenci olduğum halde.
Bende 7-8 aydır belcikada yaşıyorum maalesef Türkiye ile şartlar aynı değil :(
Kesinlikle 👍
39 yasinda 320 bin eur borcum var matematiğe vur hangimiz beteriz 😂
Ev problems.
@-MST- evet maalesef.
Beterin beteri varmış dedikleri doğru. 😂
Maşallah
@Madrigals hahhaha odenicek şart, oduyoruzda yapicak bisey yok :))
Valla ben de ödüyorum, kredilerim bitmek bilmiyor. Girdin mi çıkarıyorsun bir türlü 😂
@Madrigals ev kredisi benimki
Benimkisi ihtiyaç kredisi, ihtiyaçlarım bitmiyor ki. 😊
30 yaşındayım. Yaklaşık 600 bin değerinde bir aracım var. 110 bin dolar civarında da param var. Sıfırdan başlayanlardanım.
Bu ya milletinin olduğu yerde neyin olacak başka. Aziz nesinin dediği gibi gerçektende öyle...
32 bin usd borcum var.. Oluyor maalesef bunlar azim etmelisin
Azim etmek çok zor ekstraya borç düşmeden anında ödeyen biriyim o yüzden ay başına kadar maaş kalmıyor maalesef
Mesela borcum Kasım ayında bitiyor Eylül ayında tüm borcumu kapatmayı düşünüyorum
Zor zamanlar hep oluyor maalesef.. Doğum günün kutlu olsun banka hesabındaki sayılar hep artsın :)
14 bir şey degil benim ne kadar borcum var bilmek bil istemezsin
23 yaşında 230 bin borç kanka buna bir şey deme 10 bin nedir ki
24 yaşındayım Microsoft hissem var ve Amerikan borsasında bir çok hissem var
Borcum yok param da yok birikim yapamıyoruz her şey pahalı yetişemiyoruz.
Çalışınca ödeniyor. Yüz bin liradan fazla borcum vardı geçen yıl. En son on binin altındaydı. Bir iki aya onları da öderim
Nankör bencil egosit insanlar var daha ne olsun
23 yaşındayım 1 evim 500 bin liralık aracım 200 binde borcum var
26 yaşındayım 2 evim var 4 de dükkan aylık gelirim 80k 😀
Türkiye'de yaşadığım halde 1,5 senede 230 bin TL biriktirdim 😂😅😃.
Meslek nedir
Tiğ Kaynakçısıyım hanımefendi ☺️
Aylık ortalama maaşım yevmiyede 45 - 60 bin TL arasında değişiyor.
Yediğim içtiğim şirkete ait. Allah bereket versin.
amin
Aminnn ☺️😇
22 yaşında 400 bin TL’lik arabamı sattım. İşe girdiğimde araba piyasası yükselmeden kredi çekip almıştım mesaiye kalarak 2 yıldır borcunu ödüyorum 35 bin tl kaldı ama araba parası hala duruyor.
Annem, babam, 2k maaş ve faizsiz kredi veren sevgili
2 k maaş. Nafaka mi
@_Make_love_ ahahahah part time 2 gün 3 saatlik bir çalışma olunca 😂😂😂
Niye part time peki
@_Make_love_ çünkü okuyorum ve bölümüm ile ilgili bir iş yapmaya çalışıyorum öğrenci halimle anca 🙂
47 yaşımda evim yazligim arabam var emekliyim 20 bin de maaşım var
üzerime iki tane tapu var ama ne kadra napıcam onlarla bilmiyom
Benimde 11bin falan var
Kyk kredi borcum var benim de djsjs
Aşkım oda bişey mi benim 250 bin lira borcum var 27 yaşındayım
Hayirsiz evlat ne anaya ne babaya yararı var
Bilip bilmeden konusma be