+1 yıl36 yaşındayım kart borcum 8 bini bulunca üzülüyorum. Sen 22 yaşında belkide işsizsin belkide asgari ücret kazanıyorsun 14 bin bence çok. Dikkatli harcamalar yap ve maalesef pek çok şeyden vazgeçmesini öğren. Hayatını kazancına göre yani kısıtlı yaşamasını öğrenmen gerekiyor. Buna yorgana göre ayak uzatmak deniyor.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende geçen sene öyleydim 🙄
Şu an sikagodayim kyk borcunu 2 ay önce tek kalemde ödedim. 2 ayri Kredi borçum var birini kapadım sayılır 1 taksit ödemedim diğerini ödüyorum aylık 296$ ödüyorum
Kredi çekip yurt dışına gidemeseydim gerçekten intihar ederdim sanırım Allah yüzüme baktı Enpara bana 100.000 kredi verdi amerikaya geldim yoksa halim haraptı...
014 Yorumla- +1 yıl
maalesef herkesin amacı şu an yurt dışı
- +1 yıl
Sikago nereye bağlı?
Cevap sahibi+1 yıl@Sanal_Adam abd illinois eyaletine
Cevap sahibi+1 yıl@kedimiyiz fabrikada elektrik bakımcısıyım
Cevap sahibi+1 yıl@avukatıyımm0640 bu çok doğal turkiyede köle olmaktansa burada sünepe olurum fabrikada keçe olurum daha iyi.
Cevap sahibi+1 yıl@Zennube30 telefonda t9 var chicago yapınca otomatik sikago yapıyor
- +1 yıl
İnsan ömrü 500 sene değil bu kadar abartmayın şikago ya da İstanbul . Aynı ızdırabı çekersin yine
Cevap sahibi+1 yıl@Badulcannnn emin olma bence
- +1 yıl
Los angelestaydım ben de geçen sene prk bir esprisi yok
Cevap sahibi+1 yıl@Badulcannnn los angelese nasıl gittin 😂 los angelese amerikadaki insanların yarısı daha gidememiştir 😂 ben bile gidemedim henüz
- +1 yıl
Dayım orada yaşıyor. Uçağa binip gidilebiliyor
Cevap sahibi+1 yıl@Badulcannnn uçağa gerek yok hızlı tren var ama henüz gitmek kısmet olmadı
+1 yıl25.000 lira birikmiş param dışında bir şeyim yok, senin yaşında o kadar borcum olsaydı intihar ederdim kesin😄 cebimden bir 20 tl çıksa ona bir kola bir sigara alsam mutlu olurdum.
00 Yorumla
+1 yılBen aylık 25.000 tl kazanan bir insanım daha 22 yaşındayım. Fakat ne kadar para kazanırsan o kadar harcıyorsun. Para demek her şey değil, mutlaka senin de hayallerin bir gün yerine gelecektir. Borcunu umarım en yakın zamanda kapatırsan çok dert etme ve bu yüzden de canını sıkma her şey yoluna girer. Çalışmaya bak, ne kadar emek o kadar yemek.
14 Yorumla- +1 yıl
Ne iş yapıyorsun?
- +1 yıl
@ozlemm7879 online ticaret
- +1 yıl
Anladım. Teşekkür ederim
- +1 yıl
Merhaba ne ticareti yapıyorsunuz sermaye vs bu yaşta iyi olmuş
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
192Cevap
+1 yılKredi kartı kullanmıyorum.. bir maaş kartım var sadece.. herşeyi nakit ödüyorum. hickimseye bir gebeliğim ya da borcum olsun istemiyorum bu yüzden mümkün olduğunca sade yaşamaya çalışıyorum.. kullandığım telefonlari mesela telefon artık benden adam olmaz diyene kadar kullanırım onu.. markete gittiğimde kafamda aldiklarimin hesabını yapmadan bir kere bile dolaşmadim bu yaşıma kadar.. öyle bir lüksüm hiç olmadı. cocukken de böyleydi.. istediğim şeyler kasada kalırdı.. mutlu muyum? ben bu şekilde daha huzurluyum.. birşeylerim var mı.. yok.. ama. bir ay kadar önce konteyner karıştıran bir çocuğa üstümdeki kabanı çıkartıp giydirmisligim var.. o çocuğun mutluluğu bana bi bir ay daha gider
112 Yorumla- +1 yıl
Tebriklerr
Olmayan paranı harcamamayı çok erken yaşta öğrenmişsin
120 Yorumla
+1 yılBir şeylere sahip olmak istiyorsan borç kültürünü öğrenmen gerekiyor. Ben 1.5 yıldır aylık 5.000 tl para ödüyorum evim için.
65.000 TL ev borcu.
4000 TL diğer kredi borcu
Avans hesabına 7000 TL borç.
Kredi kartlarıma da yaklaşık 10.000 TL borç var.
Bir gram korkmuyorum. Çünkü hepsi bir şekilde ödenebiliyor. Önemli olan ayağını yorganına göre uzatıp, "doğru" borca girmek.
21 Yorumla- +1 yıl
Katiliyorum:)
2024ü bulmadan aylık ciromun 750k dan 1 milyona ulaşmasını öngörüyorum. Bekarım. 23 yaşındayım. 178 boyum var 70kiloyum fiziğim fena değil. Sırtımda göğsümde kıl yok bacaklarımda bol. 17cm uzunluğunda bi tane oyuncağım var. İyi derecede ingilizce ve türkçe konuşur anlaşırım. Haftada 2-3 saat video oyunu oynarım. Sürekli müzik dinlerim. Oldukça rasyonel bir kafa yapısına sahibim. Kendime stoik diyebilirim. Egoist biriyim fakat şunu herkes bilmeli kadın değerli doğar erkek ise değerini elde etmek zorundadır. Kimi durumda egoist erkek bunu hak etmiş olabilir demek oluyor bu. Egom olsa da kibirli değilim, insanlara yukardan bakmam. Bilinçli ya da bilinçsiz bir şekilde eğer bir kadın kendini objeleştiriyorsa bende onu gözümde kısmen objeleştirmekten çekinmem. Kendini sakınan ve objeleştirmeyen kadına ise saygı duyarım, değer veririm, tanımak isterim. Çok sayıda çocuk sahibi olmayı ve karım da dahil tüm aileme bakacak kadar güçlü olmayı/kalmayı isterim inşallah. Hayvan severim.
00 Yorumla
+1 yılBorç insana sabrı öğretir tecrübe katar ve geçicidir yakında ödersin sıkma canını 22 yaşındayım borcla doğdum ve büyüdüm son bir kaç yıldır çok sıkı çalışıyorum ve 1 milyonun üzerinde borç kapadım babamın adına şu an aylık 50k geliri olan bı işletme sahibi oldu bende artık kendi hayatıma başlayacağım için mutluyum.
61 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏
+1 yıl25 yaşındayım hiç borcum yok önceden de yoktu şuanda Yok. param varsa alırım yoksa almam kimsenin hakkı lazım değil
Borçlu olarak ölmek istemem en kısa zamanda inşallah borcunu ödersin ❣️
Ölüm bı nefes kadar yakın...31 Yorumla- +1 yıl
Vay arkadaş sizin gibilerden var mı?
37 yaşındayım ve kredi kartım olmadığı gibi hiç borcumda yok.
Kapitalist düzenin borç zincirine kölelik yapacağıma param kadar adam olmasını bilerek minimalist yaşarım. Almak istediğim herşeyi peşin alırım. Kimseye minnetim olmaz ve kimseden borç istemem. Her zaman 1 ay geride olacağıma 2 ay ileride olurum. Yarının sıkıntılarına olasılıklar dahilince bugünden ödenek hazırlarım. Gelecek bizim elimizdedir.20 Yorumla
+1 yıl14 bin nedir 3 ayda ödersin dert ettigine bak iş bulup calısınca sıkıntı yok borcun yoksa zaten bi seyler yapmıyosun demektir borcun olcakkı calıscan calıscaksın biseylerin olcak bunu ödeyince bi öz güven gelcek sonra bi araba alayım bi üst bas alayım bi tatile gideyim diycen borlancan ödüycen derken bi bakmıssın evin olmus araban olmus cocukların olmus hayat böyle
20 YorumlaZenginmisin demiş, borcum yokki demiş, Düşmanın var mı demiş Akrabam yokki demiş, kaç yaşındasın demiş Sağlıklıyım demiş umarım Anlatabildim
20 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıl75 dönüm fındıklık var 1 dönüm üzerine çiftlik evim köpeklerim kazlarım tavuklarım kedim keçilerim sebze bahçem meyve ağaçlarım 5 dönüm üzerine yayla evlerim bankada torunlarıma yetecek kadar param 25 metre yelkenli teknem Mercedes EQC 400 aracım yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim 22 yaşında 14 bin lira borcun varsa 30 yaşında 150 bin lira borcun olur bu gidişle sen olmayan parayı harcamaya devam et üretmeyi hiç düşünme zengin bir canım bul evlen :D :D :D :D :D
20 Yorumla
+1 yıl27 yaşında yazlığım arabam 30 binde maaşım var pembe düşlere kapılmayın ne dünya nede insanlar adil değil halkın bir kısmı iyi durumdayken bir kısmı borç içinde yüzüyor ama bu zengin kısmın değil fakir kısmın suçu ihtiyarlar dikkatli kullansın oylarını yoksa daha çok borcunuz olur...
47 Yorumla- +1 yıl
Ben iyi durumdayım diye kendi milletinin borç içinde yüzmesine sessiz mi kalmalıyım sen ya çok sığ düşünüyorsun ya da taraftarsın.
- +1 yıl
Çalışan bir şeyler kazanıyor arkadaşım boş yapmanın anlamı yok. Bu bir yarış iyi yerlere gelmenin bedeli daha fazla emek verip daha fazla çaba harcamak.
Herkes istiyor ki çok kolay bir iş yapayım ve aylık 50-100 k kazanayım ama harcarken de çok ucuz maliyetli şeyler alayım. Öyle bir dünya yok - +1 yıl
Bizim ülkemizde yok dünya diye genellemek için dünyayı gezmen gerek sen yarış diyorsun güzel lakin dünyanın en bereketli ülkesindesin dünyadakiler 100 k kazanıyorsa sen en az onların kadar kazanmayı hak etmiyor musun sen 100 k kazanırken dostların 8 10 kazanması adil mi senin için halkın mı yücelsin yoksa bireysel olarak sen mi yapma etme dostum fanatik parti kafası bizi sadece daha fakir bir yere taşır tek çare parti sisteminin değişmesi kalp kırmak istemem ama sistem doğru ise neden insanlar sürünüyor neden elektrik internet ve sayre devletin elinde olması gereken alt yapı özel şahıslar da kardeşim bak askeri ücret 8400 bizim burada en düşük kira 5 k hani elektrik su internet gıda giyim ısınma ve her ay parası yetmeyince borç bulan dostlarımız sana anlatıyorum ama yinede bir bahanen olur yorma beni de kendini de 👋👍
- +1 yıl
Asya'da bir kaç ülkeyiz bir de birkaç Avrupa ülkesini gezme şansım oldu. Oralarda da durumlar aynı.
Yarışta öne çıkan daha iyi işi elde eder. Öne çıkmak içinde insanın kendini geliştirmesi gerekiyor.
Bence asgari ücret kazanan biri bu ğcrete güvenip evlenmemeli, evlense bile ailesiyle birlikte yaşamalı ki kazancı yetip bşr şeyler biriktirme şansı olsun. Aksi halde 8-9 k Türkiye'de aile geçindirmek için asla yeterli olmaz hele bir de kira verecekse - +1 yıl
Bir konuda anlaştık en azından teşekkürler
- +1 yıl
Kimse ekonomi muhteşem demiyor ama çok kötü de değil. Siz gençler eskiyi bilmediğiniz, ekonomik refah zamanında büyüme çağını yaşadığınız için şu andaki durum kabus gibi geliyor size ki sizin yerinizde olsam bende öyle düşürdüm.
Ama ekonomiye makro değerler üzerinden baknak gerekiyor. Yapılan yatırım, gelecekteki getirisi, kaybı vs hepsini konsolide etmeden bir şeye bakarak iyi kötü demek cehalet kaybaklıdır
23 yaşındayım şu an 30 bin borç var. Taksit taksit ödüyorum bakalım. Başa gelen çekilir.
10 YorumlaBirine 300 400 TL borcum olunca altında ezilip gidiyorum. Allah sana ödeme kolaylığı versin bol bol para versin askim
12 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim
+1 yılSıkma canını ödersin zamanında senin yaşlarındayken benimde borcum vardı senin ki kadar Allah veriyor kolaylığını ödüyorsun. Şu an çok şükür borcum yok kafam rahat ama Allah başka dert vermesin her şey hallolur.
10 Yorumla
+1 yılMaddi açıdan bir çok şeyim var ailemden kalacaklar hariç ama hepsini geç asla parayla ölçülmez bir şeyim var harika bir evladım onu dünyalara değişmem 🙏🙏🙏❤️🥰🥰
20 Yorumla
+1 yılYaşım 29 oldu senin yaşında 60 bin TL haydiye borcum vardı şimdi çok şükür 20 bin kadar kaldı bi şekilde ödeniyor geçiyor gidiyor önemli olan zamanı yaşayabilmek kıymetini bilmek olmucak şeylere kafayı takmamak
00 Yorumla
+1 yılİhtiyacınız olmayan şeyleri almayın Ne yazık ki tüketim toplumu olduk Düzen insanları harcamaya yönlendiriyor. Hele ki bu enflasyonist ortam yüzünden insanların gelecek planları bile ellerinden alındı
00 Yorumla
+1 yılBorç çok ama emin ol artık o paranın bi kıymet i kalmadı kendini salma ayağa kalk, benim de şu an 31 bin kredi kartı 50 bin kredi borcum var, ama hepsini ödücem inşallah
10 YorumlaBorcum yok, mal mülk babadan kalacak kendime ait bir şeyim yok. Fakırımmm ben.
40 Yorumla
+1 yılSadece sevgim var onu da hak edene vermeyi düşünüyorum.
42 Yorumla- +1 yıl
Geldim geldim
- +1 yıl
Hayat size güzel
+1 yılİzmir'de kendi evim ve İstanbul'da da aile apartmanı
20 Yorumla
+1 yılÖdersin canını sıkma ya... İşe başladığın zaman iki ay dişini sıksan ödenir o. Ben borcumu hiç söylemeyeyim içiniz kararır :)
20 Yorumla
+1 yıl31 yaşındayım 40 bin borcum var bu sene 100 bin tl borç kapattım. 400 bin tl yi yapacam kısmetse 2 ay sonra . Yerine 250 bin çekecem borcsuz bir şey sahibi olunmuyor
00 Yorumla29 yaşındayım
1 evim Fethiye'de
Kalkan bölgesinde 1 villa ve yaklaşık 1 milyon kredi ve kredi kartlarının borçları mevcut
Henüz arabam yok ve yalnızım00 Yorumla
+1 yılHayırlı olsun nasıl borca girdin bilmiyorum ama bir işe girip ödeyebilirsin ne diyeyim jandarma ya da polis ol direkt 20.000 TL ile ise başlarsın borcu da ödersin
00 Yorumla
+1 yılGeçen sene 21 yaşındayken 18 bin lira diş kaplama borcum vardı. İki ay çalışıp ödedim çok zor değil ev araba almıyoruz 😂 şu an yine birikim yapmaya çalışıyorum masraflar bitmiyor
00 Yorumlakyk ise bende de aynıydı, bu ay kapanacak xD miktarı bile aynı hatta. yani ülkede kimsenin gitmediği gibi benim de işlerim çok yolunda gitmedi. yeni yeni yoluna koyduk diyebilirim
00 Yorumla30 yaşımdayım 100.000 borcum var 20 kripto param var degeri 30.000 4 abd sirketinde 7 türk şirketlerinden hisse senedim var bunların değeride toplam 96 bin tl...
01 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBir kyk bir banka borcum var duruyor oyle is yok guc yok zaten ise baslarsam yavas yavas oderim artik ama o da zoe gorunuyor seninkine yakindir benim de borcum
00 Yorumla
+1 yılAllaha şükür 34 yaşındayım. Kuruş borcum yok kimseye.
30 Yorumla20 yaşımda hiçbişeyim yok borcumda yok şans eseri yaşıyor gibi hissediyorum gözümde de hiç bişey yok şahsen bu hayata dair yaşama hevesim de 0
14 Yorumla- +1 yıl
Katlanılacak bir şekilde
- +1 yıl
Sabır
27 yaşımda 66 bin küsür borcum ve bir arabam var. 6 ay sonra şimdikinden çok daha iyi olacağım ruhsal, fiziksel ve finansal olarak.
11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl35 yasindayim 8 bin euro borcum var, bu borclar zamaninda tedavi yeri bulamadim diye oldu diyebilirim. Bipolar ve borderlineyim. Tedaviye basladim borclari taksite bagladim kaldi 6 bin euro
210 Yorumla- +1 yıl
Nerde yaşıyorsun
Cevap sahibi+1 yılAlmanyada
- +1 yıl
Hangi şehirde
Cevap sahibi+1 yılSanane
- +1 yıl
Hamburg mu
Cevap sahibi+1 yıl@madrigals tsk ederim
Cevap sahibi+1 yılKapaniyor ki, taksite bagladim kimisi borcundanda vazgecti
Önemli olan birseylerin farkina varip davranis tedavisinde gördügünü uygulamak
Son iki üc senedir borc yapmiyorum
+1 yıl30yasinda, bir arabam ve kredisini ödemeye devam ettigim minik bir evim var
24 Yorumla- +1 yıl
@Gscofield eyvallah
- +1 yıl
Tusem teşekkür ederim canım
+1 yıl6-7 bin kredi kartı borcum var. Başka borcum yok ama bi mal varlığım da yok
20 Yorumla
+1 yıl1 evim, 75" 179 ekran tv, son model kurutmalı çamaşır makinesi, 3 ata 1 tam cumhuriyet, 1 çeyrek altınım var ve 37 bin borcum var.
00 Yorumla
+1 yıl14 000 TL borcu nasıl yaptın? Herhangi bir girişim mi yapmayı planlıyorsun? Durum bu ise projenin kategorisine göre hibe alabilirsin.
00 Yorumla
+1 yılbenim cok seyim vr.180 bin tl kredi borcum vr. Istesem 1 yil da kapatirim. Rahatligimi bozmak istemiyorum
00 Yorumla
+1 yıl22 yaşımda 160 bin lira borcum vardı bitirdim tamamen. 35 yaşındayım şu anda da 150 bin lira borcum var. Evim kira arabam ve motorum var
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 717 cevap paylaştı.
+1 yıl60 bin TL is adabam var
40 bin elektirkli motorum. Var
20 bin param var
6 yildir işsizim kendi ufak tefek isler yapıyorum01 Yorumla- +1 yıl
2017 yilinda çalışıyordum asgari ücret civarı 2 adet arabam vardı 2017 Den sonra hayatı. Boka sardı
+1 yılAllah yardımcın olsun. İnşallah ödersin. Allah'a şükür borcum yok. Eğer zengin bir insan olsaydım senin için elimden gelen zekâtı verirdim.
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 349 cevap paylaştı.
+1 yılBenim için en değerli olan 38 yaşıma 37 gün kala.
Kış kocaman temiz bir kalbim var.
Herşeye rağmen atmaya devam eden.
Gerisi gelip geçici.00 Yorumla Hayatta borç sevmem de yapmam da, varsa yerim yoksa idare ederim.
04 Yorumla- +1 yıl
Çok akıllı bir insansın gerçekten böyle devam
- +1 yıl
Bende zaten kredi kartını zor durumda kalmadığım müddetçe kullanmayacağım ve limitini düşüreceğim başımı ağrıtıyor size çok görünmeyen borç bana çok görünüyor gözümde büyüğüyor
Evim var
Arabam var (az borcu var)
50 gr Altınım var daha da bişey yok
10 Yorumla14k borç borç bile denilmez.
Var ya da yok bir şey fark etmez o derece.
10 Yorumla
+1 yıl33 yaşıma kadar hicbiyere borcu olmayan ben şu an 50 bine yakın borcum var
10 YorumlaKredi kartımın limiti 50 bin TL
Toplam kredi kartı borcum 49 bin. TL
Asla limiti aşmam 😅13 Yorumla- +1 yıl
He ya limit ne kadarsa oladar harcıyor insan o yüzden 10 bini geçirmiyorum limiti
- +1 yıl
Banka uygulamasından kapatılıyor o
+1 yılBenim profildeki yaş doğru hiç bir şeyim yok😞
20 YorumlaAllah yardımcın olsun. Doğum günün kutlu olsun. Bir dahiline borçsuz girersin inşallah.
15 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣
+1 yıl14 bin bir şey değil be ödenir kolaylıklar diliyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl24 yaşında kendi işim, arabam ve 90 bin birikimim var şimdilik. Allah çok çalışıp emek veren herkese mislini nasip etsin.
21 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl21 yaşındayım üni mezunuyum borç 0 hiçbir ihtiyacım yok ev istiyorum o ayrijxhx hedefim ilerde ev almak sonra araba falan
24 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılOo madrigal
Cevap sahibi+1 yılMadrigal fani oldugundan bi şey demiyorum gülmene izin veriyorum
16 Bin tl borcum var hem eve para verip hem borç ödenmiyor valla
00 Yorumla
+1 yıl21 yaşındayım ve 100milyar borcum var seninli bişey değil
00 Yorumla
+1 yılÇalışın ödeyin borç yiğidin kamçısıdır hadi yiğitlerim
00 YorumlaEn azından bir şeyler yapmışsın boş durmaktan iyidir
00 Yorumla
+1 yılBen 22 yaşında iken 380 bin TL borcum vardı
00 YorumlaBorcuna değecek birşeyler yapmışsan üzülecek bir şey yok
00 YorumlaBen 18 yaşında iken 56 bin borcum vardı. Neyse ki ödedim bitti
00 Yorumla
+1 yılBen kırmızı kalem yedim bankalardan, bana kredi verecek banka Türkiye de yok daha nolsun.
08 Yorumla- +1 yıl
Bende kredi çektimde beni de aydınlatır mısın? Ne oldu da kırmızı yedin? Bunu nasıl anlarım?
- +1 yıl
Kredi kartı borcundan yedim icra geldi.
- +1 yıl
Kaç ay ödemedin, benimse var kredi kartı borcu
- +1 yıl
Yıl benim. En son babamı ulaşıp beni soruyorlardı.
- +1 yıl
1-2 ay geç ödeme gibi durumlarda kırmızı kalem yenir mi acaba? ya da ileride kredi cekememek gibi sıkıntılar yasatirmi bende düzensiz ödüyorum.
- +1 yıl
Ben hiç odeyemedim o yüzden.
- +1 yıl
Ben 3 yıl ödemedim sonunda maaş haczi gelmişti oylelikle bitti.
- Devamını Gör (258)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 