Enflasyon yüzde yuzelliyi geçtiği dönemde mecbur tutulduk kiraya %25 artış yapabildik. Aslında bu bir artış değil en az %125 indirim gibi oldu. Bu temmuzda kiracim 5 yılı doldurduğu için kirayı yasanın verdiği hakla yeni girilen dairelerin emsal kira değerine çekecektim, şimdi de kiralar farklı sınırlama getirilecekmis diye haberler yayılıyor. İmkanım olsa kiracıyı çıkartıp evi boş tutacağım, ona da yasalar imkan vermiyor. Bu nasıl bir saçmalıktır anlamak mümkün değil. Diğer hiçbir ürüne yapılan zamdan böyle bir kısıtlama yokken, ev kiralarına bunun yapılması hükümetin yanlış ekonomik politikalarının faturasını evi olan vatandaşa kesmekten başka ne olabilir?
Bu duruma sevinen kiracılara da şunu söyleyeyim, bu işin faturası sonuçta yine size çıkacak. Kiraların artmasının bir nedeni de bu uygulamalar. Bugün evimi kiraya vermek durumunda olsam günübirlik veya kısa süre kalacak olan yabancılara veririm. Olmadi boş bırakırım, kiralık ev bakanlar arayıp dursunlar.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer