Para & Ekonomi Cep telefonlarından yüzde 79 vergi alınmasını doğru buluyor musunuz? Lindström Takip Et FenomenBilge Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Yüzde 50 kdvYüzde 18 ötvYüzde 10 trt bandrol payı Yüzde 1 kültür ve turizm bakanlığı payı Bu kadar saçma bir vergi düzeni olamaz Cep telefonlarından yüzde 79 vergi alınmasını doğru buluyor musunuz? Cevapla Telefon Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı. Hayır bulmuyorum 0 0 Yorumla
İzmitlionur Takip Et Bilge Yaş: 40 , eic 96% +1 yıl Gereksiz bi israf 95 olsun. Dusunsene cebindeki paranın yuzkati telefonla gezen cok 0 0 Yorumla
yusaiiss Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl bulmuyorum elimde iphone 11 var bir sene içinde gelen zamlar yüzünden arkadaşlarım iphone 12 proyu 8 bin TL’ye almışken ben 11’i 12 bin TL’ye aldım güzel kazıklandım evet 0 0 Yorumla
KırmızıBeber48 Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Vergileri alan kim. Başka sorum yok hakim bey. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hayır bulmuyorum
Gereksiz bi israf 95 olsun. Dusunsene cebindeki paranın yuzkati telefonla gezen cok
bulmuyorum elimde iphone 11 var bir sene içinde gelen zamlar yüzünden arkadaşlarım iphone 12 proyu 8 bin TL’ye almışken ben 11’i 12 bin TL’ye aldım güzel kazıklandım evet
Vergileri alan kim. Başka sorum yok hakim bey.
Neler neler yazardım da yasalar falan var.