Cumhurbaşkanlığınca yayımlanan verilere göre gözetim uygulamasına takılan cep telefonları yani ithal telefonlara vergi zammı getirildi!

Kısaca açıklamak gerekirse avrupada 200$ (3761tl) olan bir telefon ülkemizde hali hazırda uygulanan eski vergi sistemi aşağıdaki gibidir.
- 1.137 TL KDV,
- 2.105 TL ÖTV,
- 379 TL TRT bandrol ücreti,
- 38 TL Turizm Bakanlığı katkı payı
eklediğimizde 7.452 TL fiyat etiketi çıkıyor ve bayi kârıda ekleminde 8000tl civarlarına yaklaşıyordu.
==============================
Yeni Cumhurbaşkanlığı kararına göre;
- 3.793 TL vergisiz fiyatı
- 1.979 TL KDV
- 3.665 TL ÖTV,
- 660 TL TRT bandrol ücreti,
- 66 TL Turizm Bakanlığı katkı payı
Haliyle aynı telefonun 28 Mart itibarıyla fiyatının 10.163 TL olmasını bekleyebiliriz, bayi satışı ise 11000tlye dayanabilir. Evet, aynı telefon yeni düzenlemeden sonra ne yazıkki yaklaşık 2.500-3000 TL zamlanmış olacak.
Güncellemeler
+1 yıl
Beyler bayanlar ek vergi secim hatrına kaldirildi 🤗😂 yasasin akp 🤣
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 