Emeklilere verilen Bayram ikramiyesi 2.000TL'ye yükseldi. Sizce tüm çalışanlara Bayram ikramiyesi verilmeli mi?

AK Parti Grup Başkanvekili Mustafa Elitaş, emeklilere verilen bayram ikramiyesinin 2 bin TL'ye çıkarıldığını duyurdu.

Emeklilere verilen Bayram ikramiyesi 2.000TLye yükseldi. Sizce tüm çalışanlara Bayram ikramiyesi verilmeli mi?

Elitaş'ın açıklamasına göre yaklaşık 15 milyon emeklinin bayram ikramiyesinde 900 TL'lik artışa gidiliyor. Böylelikle bayram ikramiyeleri 1100 TL'den 2 bin TL'ye yükselecek.

Emeklilere verilen Bayram ikramiyesi 2.000TL'ye yükseldi. Sizce tüm çalışanlara Bayram ikramiyesi verilmeli mi?
Cevapla