Asgari ücret alıyorum diye küçümsüyorlar, ülkede sadece ben mi asgari ücret alıyorum? (Sayfa 2)

Asgari ücret alıyorum diye küçümsüyorlar, ülkede sadece ben mi asgari ücret alıyorum?
Cevapla