Asgari ücret alıyorum diye küçümsüyorlar, ülkede sadece ben mi asgari ücret alıyorum?

Küçümseyenlere anlam veremiyorum gerçekten. Aynı ülkede yaşıyoruz.

Asgari ücret alıyorum diye küçümsüyorlar, ülkede sadece ben mi asgari ücret alıyorum?
Asgari ücret alıyorum diye küçümsüyorlar, ülkede sadece ben mi asgari ücret alıyorum?
Cevapla