Sevgilim hesabıma para attı, kendimi kötü hissediyorum. Ne yapmalıyım?

Kapanmamı çok istiyor ve kendisi benim kapalıya yönelik bir şeyler almamı istiyor para attı. Ama çok fazla attı. Ben kabul edemem ki. İstediğini alırsın dedi. Alamam ama. Hiç istemiyorum. Öyle bi kız değilim içim rahst etmiyor napmalıyım. Kötü hissediyorum. Çok seviyorum onu ama o bana sarılsın merhametle saçımı okşasın yeter ki ya. Daha bişi istemem ben.

Güncellemeler
+1 yıl
İbanımı vermek zorunda kaldım, içidwn bana bir şey almak gelmişti ben de o yüzden verdim ve o alcağı şeyin fiyatı iyidi. Kendisi yüksek miktarda attı sadece o yüzden kötü hissediyorum. İçinden geldiği bir şeyi kırmak istemdim. Ve sonra istediğini alırsında dedi. Sırf kapanmam için değil sanki. Bilmiyorum.
Sevgilim hesabıma para attı, kendimi kötü hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla