Abim benim paramı borsaya yatırmış, hisseler düşünce ben çıkmak istedim. Şimdi tartışıyoruz sizce kim haklı?

Abim benim paramla borsaya girdi 3 de 1 ini kaybetti. Ben çıkmasını istedim kavga ettik o da bana kızıp başka hisse almış cikmasaydi param 5 e katlanirmis onun demesine göre. Ama başka hisse aldığı için 1 sene içinde battik. Borsa işlerine bakmak için onun telefon numarasını benim banka hesabına baglamistim paramı benden izinsiz alıp tekrar yatırmış borsaya bende kızdım çık hemen dedim o da biraz kalsın para kazancaksin dedi baktım olmuyor para düşüyor çıkması için ısrar ettim o da ben acele ettiriyorum diye başka hisse almış demesine göre bu yüzden batmış. Kim haklı sizce hep senin yüzünden battık diyip duruyor.
Abim benim paramı borsaya yatırmış, hisseler düşünce ben çıkmak istedim. Şimdi tartışıyoruz sizce kim haklı?
Cevapla