Borsaya girdim ufak miktarla ama zarardayım. Ne yapayım sizce?

Arkadaşlar daha 2 ay falan oldu ilk hisse alalı ama hep yükseldiği zamanlarda aldım şimdi hepsi eksilerde zararım biraz var ama uzun vadede ne yaparım emin değilim.
Hiç anlayan ya da şunu takip et yadar yardım edeck olan var mı ya.
Teşekkrler simdiden
Borsaya girdim ufak miktarla ama zarardayım. Ne yapayım sizce?
Cevapla