8 aylık ilişkim bitti, erkek arkadaşım ısmarladığı yemeğin parasını istiyor. Yollayayım mı?

8 aylık ilişkimde erkek arkadaşım yemek ısmarladı bir kez şimdi ayrılınca onun parasını istiyor? Sanki ona ben ismarla dedim gerek yok dedim onun çok cimri olduğunu anlamıştım hediye aldığımda bana almamıştı

Çok itici geldi şimdi 400 lira benden para istiyor erkekler ne kadar cimri bana yemek ismarlami dedim ona?

Bulgar gocmeniydi çok cimriler

Parasını yollimmi? Aldığım hediye daha pahalıydı?

Güncellemeler
+1 yıl
Sürekli sana para yedirdim diyor
Aldığım hediye daha pahalıydı bana hiç hediye almadı bekaretimide o bozdu
Engelledim heryerden
8 aylık ilişkim bitti, erkek arkadaşım ısmarladığı yemeğin parasını istiyor. Yollayayım mı?
Cevapla