Aldığım hediye daha pahalıydı bana hiç hediye almadı bekaretimide o bozdu
Engelledim heryerden
8 aylık ilişkimde erkek arkadaşım yemek ısmarladı bir kez şimdi ayrılınca onun parasını istiyor? Sanki ona ben ismarla dedim gerek yok dedim onun çok cimri olduğunu anlamıştım hediye aldığımda bana almamıştı
Çok itici geldi şimdi 400 lira benden para istiyor erkekler ne kadar cimri bana yemek ismarlami dedim ona?
Bulgar gocmeniydi çok cimriler
Parasını yollimmi? Aldığım hediye daha pahalıydı?
2 katını geri gönder. Sonrada ona deki, git benden bi yemek ye, aç karnını doyur de engelle gitsin. :) eğer işi eğlenceli boyuta sokacaksaksan fiş işte. O dönemde yediğimiz yemeğin fişini bana gönder. Hesaplaşacağım de. Bunları yaparken de sakın utanma. Dişe diş, kana kan. Merte mertçe cevap verilir, namerde namertçe. Hayatın formülü bu ;)
Birileri kendi çıkarları için hiç kimsenin hayatıyla oynayamaz.. karakter meselesidir.. düşünmeden yol almayın.. hatalar biz insanlar içindir.. ben çoğu yerlere hep fazladan ödeme yaptım çoğu yerden gerek para üzeri bile almadım şimdi gerimi isteyeyim.. o saçmalıkdır.. eğer bir kadın teslim oluyorsa o aptallığından değildir çok sevdiğindendir.. bir erkeğin karakterinde zerre adamlık var ise asla nikahsız ve evlilik olmadan sahib olmaz kadına.. yoksa zaten herşeye musaittir..
8 ay gibi bi zaman diliminde sadece 1 kez yemeğe çıkmış olmanıza da çok şaşırdım açıkçası ben. Eğer dalga geçmek amaçlı yazılmış bir yazı değilse, erkek arkadaşınızın tavrı da aşırı çirkin. Parasını geri verip vermemek bi tek sizin alabileceğin bir karar, içinizden nasıl geliyorsa öyle yapın.
inşallah durumun iyidir değilse de bul buluştur sana harcadığı bütün parayı biriktir fazlasıyla gözüne sok defolup gitsin insan nedir anlar belki
Cevap
58Cevap
Evet yollayın ve bir daha konuşmayın
Benim anne tarafı da bulgar göçmeni ananem çok cimridir para harcayalım 100 tl ise onun gözünde çok büyük bir para 1000 tl gibi gözüküyor sanırım ama senin sevgilin ayıp etmiş istemekle o onun değer verdiğini göstermektir yemek yedirmek. İlk defa duyuyorum valla istemiş görgüsüz
Evet ayıp yapmış göder parasın sallak biriymiş😂😂😂😂😂 ama bulgar göçmeni diye faln dedin her bulgar ya da bulgar göçmeni cimri diye bişey yok 5 parmak 5 şi de aynı deyil bak bakalım elindeki parmakların aynısa tüm dünyadaki insanar aynı aynı karaktere sahip olur
Ben de Bulgaristan Kuman'ıyım (kuzey bulgaristan). 52 göçmeni benim atalarım. Hiç de öyle değiliz. Dediğiniz kesim Oğuzlar yani Osmanlı Türkleri.(güney bulgaristanlılar) ama yine de genellemek yanlış.
Hiçbir şey göndermeyin önünüze bakın.
Bulgar göçmeni olanlar da Pomak'lardır. Diğerleri Türk %90-95 oranla
Daha neler duyacaz derken bunuda duydum. Bişey yapma engelle heryerden cevapta verme
Öyle yaptım canim
kaynanamda bulgar göçmeni acayip cimri hala bulaşık süngeri yerine el bezi örüp onunla yıkar bulaşıklarını geceleri lamba açmaz direğin ışığı yeter der en son tatile gidiyoruz diye kadının yüreğine inecekti para gidiyor diye sifon çekmez
Çok tuhaf ya
İlk kez böyle bir şey yaşadım çok cimrilermis
İyi mi ayrılmışsın ne biçim bir tipmiş böyle bu kurtulduğun iyi olmuş. Bence gönderme para falan da.
Iy midem bulandı. Bu artık cimriliği de geçmiş farklı bir boyut. Karaktersiz ya. Sakın verme para falan. İçine dert olsun kudursun yüzsüz
Oooo saçmalama tâbi ki de geri verme şerefsiz adam böyle birine mi verdin bekaretini hadi geçmiş olsun
O cins çocuğa "sana harcadığım enerjimin parasını ver , malum enerji pahalı" de. allam ya böyle hafif erkekleri nerden buluyorsunuz
Si***sin gitsin ordan... O karakte**rsize 5 kuruş dahi verme sakın... Eğlenirken al bebem ver bebem işler bozulunca geri öde yok öyle bir dünya... Sakın yapma bunu
Engelledim direkt
sende hedıyeyı ıste ve soyle ele ılk defa bırıne kendı degerınden fazla bır hedıye verdım o hedıyeyı haketmıyorsun gerı ver de ve parasını yolla ama hedıyenı bırakma o karaktersıze. nerden buluyorsunuz boyle tıplerı anlamıyorum 2 dk konusmada kendını bellı eder bu tıpler
Allah'ım yarabbim. Vallahi sen hak ediyorsun. Yaov düşman olsa o para istenir mi. Bu nasıl Bir karaktersizlik. Ama hata onda değil sende. Madem ki öyle biri ile 8 ay çıktın bunu Hak ettin. Çoğu kıza söylüyorum. Neye göre sevgili oluyorsujuz
Engelle gitsin 400 mu istıyo gönderme hem sen zarara gırıyosun bıde ustune para mı ıstıyo
Kişiyi ayrıldıktan sonra tanırsın sen de böylece görmüş oldun yüzünü
Erkek zaten senden istediğini almış bu bir ikincisi sende kolay lokma olup hemen bekaretini vermişsin. Olacakların buraya gelmesi zaten belliymiş. İki tarafta bence mide bulandırıcı.
Hayırdır ne oluyoruz? Hem kendi ısmarlayacak hür iradesiyle. Hem de pişkin pişkin kendi yaptığı şeyin hesabını ben ödeyeceğim. Hahaha 😄 Yerinde olsaydım çok büyük savaş çıkmıştı şu an
Sacmalama sakin sakin ASLA YOLLAMA. hem bekaretini bozmus caninin istedigini yasamis simdi masrafini mi istiyormus? B0k yesin n9ahh isareti yolla.
İste bu Yüzden Temiz Saf Duygularla Sevin derim Bakın Alacağını Almış sizi magdur etmiş üzülmüşsünüz Ben üzüldüm keşke size yakin olmaya izin vermeseydiniz Sınırınızı Çizseydiniz
gönder hemen parasını, senin hediyeni fitre olarak düşün, kurtulduğun içinde git iki rekat namaz kıl:)
Sonra yapışırsa yine
Yemegin sonucunu yolla... bi avuç b*k... zorla kötü konuşturuyolar aga yaa
Ekstra sana aldığı bir hediye varsa da yolla. Maşallah aşırı cimri.
Yok hediye almadi
Kız arkadaşım olsun, her gün hediyelere boğarım. Durmadan mekanlara gideriz onunla. Böyle geri para istemek nedir, ne utanç verici bir şey erkek için.
Bende çok şaşırdım bir kez yemek ısmarladı sadece
Kaldıki yiyici biri hiç olmadım bana birşeyler yapsın beklentisine hiç girmedim
Böyle biri olmadığın çok belli zaten, resmen terbiyesizlik yapmış sana karşı. Şans yok ki senin gibi biri karşıma çıksa, ne dilerse yapardım yani.
Nerde yaşıyorsun?
Para yok ama yemek şuna dönüştü yemeği geri gönderiyorum da bir avuç dışkı yolla. O kadar çingen bir adam memnun olacaktır.
Böyle yüzsüz bir şekilde sizden yemeğin parasını istediyse gönderin ve bir daha da hiç muhatap olmayın, ne insanlar var...
Merhabalar ona parasını gönderin ne varsa verin ona ait ve duygularınızı da söyleyin içinizde bir şey kalmasın sonra pişman olmayın
Allah'ın rezili böyle erkekler yolla ne aldiysa verdiyse hadi ordan olup gitsin benim kuzenim sevgiliside aldığı altin kolyeyi istemisti
Yok anasının a. ı... onun bunun çocuğu.. yahu insan düşmanından olsa istemez. Yemek bu yemek. Ohaaaa ya.. 😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Sende işte. bulgar göçmeni cimri olmaz bulgar çingenesidir o
Aynen öyle bu kadar cimrisini hayatımda görmedim
iğrenç ya cimrilerden uzak durmamız gerektiğini öğrendik bi kez daha
engelle asla muhattap olma ozman hediyrmi geri ver de
Ahaha ben hayatımda bu kadar karektersiz bir hareket daha goremedim
Benim anne tarafımda göçmen ne alaka cimrilikle memleketin yolla parasını dilencinin sadakan olsun
Aldığım hediyeye say de hahaa tam çingene çıkmış çocuk
Yolla geri sadakam olsun yaz aciklamaya ya da 1 TL yolla gitsin
Ona deki sende kan parasını yolla kızlığımı aldın tecavüz etti derim yollamazsan de
karaktersizlik sende aldığın hediyeyi iste çöpe at gözünün önünde
Ohaaaa ciddimisiniz maytak yapmayın geyik olsun diye. Gerçekse yollayin
Bende aldıklarımı isteyecek olsaydım aman ver istediğini, muhattap olma şununla
aldığım hediyenin parasından 400 kes üstünü yolla de
S. tirrrrr lannn deseydin karaktersizle bakk yemek parasını istemiş midesiz
Ben olsam gönderirdim böyle yuzsuzler hiç birsey anlayıp utanmayacagi için
Hediyenizi göndersin sizde parasını geri gönderin. (Önce o göndersin)
Yuh artık ne ayıp şeyler yol ver gitsin verme parasını nasıl ister?
Evet bulgar gocmenleri genelde oyledir ama erkeklerin geneli oyle degil. Sen verme tabi yuzsuzluk bu
O zaman sen de eğer cinsel ilişkiye girdiyseniz onların parasını iste.
Ne tufah insanlar var da böylelerine denk gelenlere şaşırıyorum 😄
500 yolla da bir daha aramasın, karakterize bak ya.
maddi durumun varsa 50 fazla yolla benden çay iç diye. ama sürekli adama bir şey ısmattıysan hep ondan cıktıysa oda nırmal değil
Yok ya hep kendim alıyordum 400 lira fazla ödemis herşeyi hesaplamış
Benim hediyem onun 2 katından fazla
İlk kez yemek ismarlayin dedi onunda ayrilinca istedi iste
o zaman hiç yollama bile
Soruyu okurken kesin muhacir demiştim 😂 valla inanırım
Hayatım da bu kadar cimrisini ilk kez gördüm
Çüş oha djsjshahahha kahkaha attım ne manyaklar var be yollama kız. Bidahada görüşme onla
Bulgarlar parayı çok severler normal bişey onlar için onların canını al parasını alma 😂😂
Evet ya şok oldum
Bulgar kadınları daha fena ama her hafta doğum günü kutlattırıyolar farklı farklı kişilere 😂
Yuh ya
asla yollama tabıkı halen daha konusuyomusun sen yazısma bıle engelı bas.. yoluca gıtsın Yedirip içirdigine gözüne kakan bunları laf eden erkek degildir.
Her milletin bir babası olur Bir de sahtekarı nasıl bir karakter varmış onda kızların ısmarladığını duyduk da bu şekil duymadım sana uzaksa sal gitsin numarasını da engelle keyfine bak
Sen kendine bunu mu layık görmüşsün. Ne kadar da iğrenç bi de düzmüş seni.
Haydaaa bunları da duyacaktik ne insanlar var gerçekten kurtulmuşsun canım gönderme ne göndercen boş ver umursama ısmarlamasaymış
Bende oyle söyledim kapadım
Senin adına üzüldüm. Kendini bir peçete gibi kullandırtmışsın. Bu arada bir kuruş bile gönderme. Eğer dediklerin doğruysa..
Bence yolla.
Hatta eksik hesaplamış olabilirsin diye fazlasını yolla. Yaptığı terbiyesizliğe güzel bir cevap olur.
kaç para ise demir olarak bozdur kargoya ver karşı ödemeli gönder 😂😂 ite it gibi davrancan 😂😂
😀😀😀
Bunun erkek ya da kızlıkla alakası yok ki tamamen insan olmamasından kaynaklanan bir durum
Hayır be. Ne yollayacaksın yollamıyorum çomar de dkskdm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?