3 yıllık ilişkim bu gece bitti kız arkadaşımın annesinin doğum günü diye onlara gitmiştik ve erkek arkadaşım aradı nerdesin diye bende ona gel …. Kişisindeyiz dedim o da çıktı geldi ve doğum günü bittikten sonra arkadaşlarla kafeye gidelim dedik kız arkadaşım kedimi veterinere götürmem gerekiyor dedi ve erkek arkadaşıma sen beni motorla götür dedi o da kabul etti demedi ki sen taksiyle git ben kız arkadaşımla gidicem demedi bindi gittiler ben baya bi gerildim sonra ortama gittikten sonra masadan kalkıp gittim ve sonra peşimden geldi noldu gibisinden bende patladım orada zaten tekme tokat daldım 3 yıldır baya bi yordu beni ve motorunu tekmelerken ayak parmaklarımı kırdım her birini 3-4 yerden şimdi alçıya alındı ve yanımda kimse yok çok kötü hissediyorum.. kız arkadaşımda bir daha benimle ve annemle muhattap olma diye herkesin içinde bağırdı sanki erkek arkadaşımın motoruna binmemiş gibi
ve erkek arkadaşım bi kere bile aramadı beni şu an ayak parmaklarım kırık
yobaz dendi kıskanç dendi bana ama kimse yapılanın hoş bi durum olmadığından bahsetmedi Ve sonradan hep beraber oturup konuşmuşlar hakkımda bu kızı benden uzak tutun falan demiş yalan değilse ve ayağımın kırık olduğunu arkadaşıma atmıştım gördüğü halde gelmedi Ve en ufak tartışmada para vs istiyor onu aldım bunu aldım gönder diye baya konuşup tartıştım yaptığının yanlış olduğunu söyledim herkes senin ne mal olduğunu anladı dedi istemiyorum dedi bi geçmiş olsun demek yerine bana böyle davranırsan karşılığını alırsın dedi sanki iyi olmuş ayaklarının kırılması der gibi..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Sen onu engelle gitsin öyle şey mi olur ya sanki bankadan kredi alıyor harcadığım paraları ver lafa bak.
Next deyıp yenı adaylara bakmanı önerırım. Bu ılışkı bıtmış.
İlişki gerçekten bu olayın dışında güzel bir ilişkide her şeyimiz uyumlu anlayışlıydık birimize karşı arada kıskançlıklar oluyordu ama tek sorun beni düşünmeden kız arkadaşıma motoruna bindirip sonra hiçbir şey olmamış gibi bunun normal bir durum demesi yanlıştı beni bırakıp gitti kız arkadaşımı bindirmiş bana diyor ki taksiyle git
Çok kötü zamanlar geçiyorsun, yanında almak isterim anlatacak birisini arıyorsan ben burdayım
İnsanlıktan nasibini almamış ne değişik insanlar var yahu. Yazık sana üzüldüm 😪
Teşekkür ederim sorun para istemesi değil kız arkadaşım motoruna bindiğinde kibarca reddedebilirdi bastı gitti sonra rezillik çıkardım diye suçlu ben oldum
Sana sorması lazım bunu yaparken. Yapılanlar baştan sonra yanlış
Senin ömründen çaldığı zamanlara saysın boş ver verme
Aldigi yaptigi ettigi herseyi geri ver yuzune vur yazık diyip yanindan ayril ve birdaha yuzune bakma
Bu yuzduzlugn kaçıncı level i ya yuh
Kuzum yemin ediyorum benden para istemesi zoruma gitmiyor en çok zoruma giden şey şu düşüncesizlik yapıp kız arkadaşım motor arkasına atladığında geri çevirebilirdi kibarca ama çevirmedi bastı gitti bana diyorlar ki sen taksiyle gel öyle bir mantık olabilir mi ben de gittim her yeri dağıttım vurdum kendisine ortalığın anasını ağlattım yalan söylemiyor ama bütün parmaklarım kırıldı çok kötü bir haldeyim kendime zarar verdim şimdi bütün arkadaş grubum beni haksızca gelip bizi rezil edemezsin diye ama kimse benim yaşadığım durumu anlamaya çalışmıyor ne hissettiğini bilmiyor ve ayağım kırıldı geçmiş olsun bile demediler
Değmez bunlar için. Hele hele bı de kadın olan sensin. Erkek sana gelsin sen değil . O köpek gbi yalvarsn sana sen değil o uğraşsın sen değil . Sen kadınsın o erkek seni özel hissettirecek kişi o sen yapma. O uğraşsın cabalasn senin icn sen takma umursama bak o zmn kıymetli olan sen olacaksn
Benim hatam kafeye gidip rezillik çıkarıp ona küfür edip vurmak ordu kız arkadaşım sandığım ucubede Birdaha benimle muhatap olma falan diyor böyle bişey olamaz istese kibarca reddedebilirdi ama bindirdi götürdü ve bana taksiye bin dedi zaten sabrımı taşırmıştı
Pislik ya boş ver karakterini bell edio herkes
Verme Ya Niye Vereceksin
Sinirlendi için üste çıkmak için istiyor biliyorum ama her şeyi geçtim bir yanımda olmadı ayağım kırık ve bunu bildiği halde gelmedi
Engelle Geç
İlişki koçuma danıştım hiçbir şey yapma engelleme nasıl olsa paşa paşa geri dönecek o sana yazacak emin ol dedi çünkü senin gibi birini bulamaz gibisinden konuşmalar geçti aramızda ben baya emek veriyor bir ilişki için sadece kendimi tutamayıp aşırı derecede abartıp tartışma çıkarttım kafede rezillik çıkarttım
MK Cocugu Bana da Dedi Hem Hayatımı s. ti Hem Para Aldi
Hangisi
Sen harcadığın zamanını geri alabiliyon mu. kadin için zaman çok onemlidir
Malmış s1ktiri çekseydin keşke
Böyle pis bir insan olamaz.
Tam bir ezikmiş zil takıp oynaman lazım
Peki yazdıklarımın tamamını okudun mu
ne kadar harcadı sana bu
Verme
Para istemesinden daha çok benim yanımda olmaması zoruma gitti her şeyi geçtim kız arkadaşın motoruna bindirecek kadar şerefsizlik yapıyor iyi niyetli olabilir ama yapılan hareket doğru değil burada beni düşünmedi ben de onu düşünmediğim için rezil ettim kafede
Oynaşdıgına say de
Yok artik