Para & Ekonomi 5 kişilik aile için aylık 8.000 TL mutfak masrafı çok mu? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor 5 kişilik aile için aylık 8000 tl yemek masrafı çok mu? Hepsi yetişkin Güncellemeler+1 yıl Bütçe videoları var bütün geliri gideri not ediyorsun birikim yapmayı kolaylaştırıyor 5 kişilik aile için aylık 8.000 TL mutfak masrafı çok mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı. Bence normal 0 0 Yorumla
ben_bilmemki Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Siz dalga mi geciyosunuz ya.. asgari ücret 8.500 ve bu parayı bir aile 1 ay tum giderleri ve ihtiyaçları için kullanıyo.. 1 0 Yorumla
mervems91 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 68% +1 yıl Sadece yemek içinse bir hesap yapılsa fazla bile olabilir bence. Tabi ne kadar et, sebze tüketiyorsunuz bilemem. 0 0 Yorumla
Jersey Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 45% +1 yıl Bence 8 bin 5 kişi için çok para mutfak masrafı için. Tek başına o kadar para yiyen arkadaşlar zaten fazla harcıyorlar. 0 0 Yorumla
Necro12345 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı. Normal bence. Ben annemle yaşıyorum en fazla 2.000 tl gidiyor ayda. 0 0 Yorumla
heyybenesra Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl Eğer asgari ücret bir maaş ise bayağı bayağı çok. Ama iyi gelir varsa normal gibi. 0 0 Yorumla
Gercegimsanri Takip Et Master Yaş: 24 , eic 88% +1 yıl Herkes her öğün evdeyse ve o şehir istanbulsa normal gibi 0 0 Yorumla
mehmetsercan Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 30% +1 yıl ne yiyonuz bilemedimki 8bin tlye balla börekle besleniyonuz eve her ay havyarmı alıyonuz 0 0 Yorumla
Hayatgercek Takip Et Master Yaş: 40 , eic 59% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,4b cevap paylaştı. Biraz çok gibi yine de. Asgari ücreti düşününce ekstra lüks bu... 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bence çok değil normal çünkü biz de 5 kişilik bir aileyiz ve bize de nereden baksan bu kadar masraf oluyor 0 0 Yorumla
Dostoviski Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 394 cevap paylaştı. Fazla az biz iki kişiyiz 20 bini buluyor helal olsun 8 bin 5 kişi 0 0 Yorumla
Herom44 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 30% +1 yıl Merhaba, bu pahalılıkta normaldir herhalde :)) 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bizde 5 kişilik aileyiz ama maksimum 3 milyar aşırı fazla sizinki 0 0 Yorumla
CAGRI16 Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 61% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 330 cevap paylaştı. Yetiyorsa iyi fiyatlar ortada. 0 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 , eic 31% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 670 cevap paylaştı. Ortalama diyelim 0 0 Yorumla
samirtahirli-azeri Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl Herkes kendı yorganına göre ayağını uzatır 0 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 436 cevap paylaştı. Çok fazla 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Artık hiçbir şey yeterli değil.
Bence normal
Siz dalga mi geciyosunuz ya.. asgari ücret 8.500 ve bu parayı bir aile 1 ay tum giderleri ve ihtiyaçları için kullanıyo..
Sadece yemek içinse bir hesap yapılsa fazla bile olabilir bence. Tabi ne kadar et, sebze tüketiyorsunuz bilemem.
Bence 8 bin 5 kişi için çok para mutfak masrafı için. Tek başına o kadar para yiyen arkadaşlar zaten fazla harcıyorlar.
Normal bence. Ben annemle yaşıyorum en fazla 2.000 tl gidiyor ayda.
Eğer asgari ücret bir maaş ise bayağı bayağı çok. Ama iyi gelir varsa normal gibi.
Herkes her öğün evdeyse ve o şehir istanbulsa normal gibi
ne yiyonuz bilemedimki 8bin tlye balla börekle besleniyonuz eve her ay havyarmı alıyonuz
Biraz çok gibi yine de. Asgari ücreti düşününce ekstra lüks bu...
Bence çok değil normal çünkü biz de 5 kişilik bir aileyiz ve bize de nereden baksan bu kadar masraf oluyor
Fazla az biz iki kişiyiz 20 bini buluyor helal olsun 8 bin 5 kişi
Yani anca yeter zaten
Merhaba, bu pahalılıkta normaldir herhalde :))
Bizde 5 kişilik aileyiz ama maksimum 3 milyar aşırı fazla sizinki
8000 tl az geldi benim gözüme
Normal değil mi o fiyat
Yetiyorsa iyi fiyatlar ortada.
Ben tek başıma 12 k gidiyor aylık
Az bile
Normal
Çok bence
Ortalama diyelim
Yok bence az
cok fazla
Bence artık normal geliyo
O zaman evde kuş sütü eksiktir
Herkes kendı yorganına göre ayağını uzatır
Az değil mi ya
Çok fazla
Az..